Web Analytics
More
    Reklāma

    “Tet” dod pretī: Aicina nepieļaut prettiesiskas gaisvadu kabeļu “konsolidācijas” iniciatīvas Rīgā

    Jaunākie raksti

    Latvijas tehnoloģiju un inovāciju uzņēmums Tet vērš kompetento iestāžu uzmanību uz būtiskiem riskiem, kas saistīti ar SIA “Bite Latvija” publiski izskanējušajiem priekšlikumiem īstenot Rīgā elektronisko sakaru gaisvadu tīklu “konsolidāciju”.

    “Tet uzskata, ka nav pieļaujams, ka kompetentās institūcijas atbalsta pirmsšķietami aizdomīgu normatīvo aktu prasību ignorēšanas un sistemātiskas pārkāpšanas praksi. Mēs nesamierināsimies ar gadiem ilgiem, acīmredzamiem un klajiem elektronisko sakaru tīklu būvniecības un ekspluatācijas noteikumu pārkāpumiem ne Rīgas vēsturiskajā centrā, ne apkaimēs, tādēļ izmantosim visas likumā paredzētās iespējas, lai šādai praksei pieliktu punktu un nepieļautu tās atkārtošanos nākotnē,” uzsvēra Tet valdes priekšsēdētājs Uldis Tatarčuks.

    Tet aicina Ekonomikas ministriju, Satiksmes ministriju, Rīgas domi, Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisiju un Konkurences padomi savas kompetences ietvaros neatbalstīt un nepieļaut iniciatīvas, kas vērstas uz nelikumīgas elektronisko sakaru būvniecības prakses veicināšanu, bet koordinēt aktivitātes, kas vērstas uz drošu, pārvaldāmu un ilgtspējīgu elektronisko sakaru tīklu būvniecību un izmantošanu, saskaņā ar spēkā esošo normatīvo aktu prasībām, nacionālās drošības interešu stiprināšanu, godīgas un ilgtspējīgas konkurenci elektronisko sakaru jomā veicināšanu, kā arī ilgtspējīgas pilsētvides veidošanu.

    Tet ieskatā šāda iniciatīva jeb “pilotprojekts” ir pirmsšķietami prettiesiska rīcība. Patvaļīga elektronisko sakaru tīklu rekonstrukcija un pārbūve uzskatāma par normatīvo aktu rupju pārkāpumu.

    Savukārt nelikumīgi ierīkotu kabeļu “apvienošana” nav pieļaujama nemaz – normatīvie akti nosaka to demontāžas pienākumu, nevis “apvienošanu”, tā šķietami “legalizējot” nelikumīgu būvniecību.

    Ministru kabineta noteikumi Nr.501 “Elektronisko sakaru inženierbūvju būvnoteikumi” nosaka, ka tostarp elektronisko sakaru tīklu pārbūvei piemērojamas specifiskas prasības, tai skaitā, ar apsekošanas pienākumu, ko veic būvvalde, pārliecinoties par būvniecības atbilstību. Nav pieļaujama būvniecība, rekonstrukcija un ekspluatācija, neievērojot prasības.

    Īpaši svarīgi ir uzsvērt, ka Rīgas domes Rīgas teritorijas plānojuma Teritorijas izmantošanas un apbūves noteikumi nosaka, ka pārbūvējot tīklu, tas jāizvieto tikai pazemē. Šis nosacījums attiecas uz visu Rīgas teritoriju, ne tikai uz tās vēsturisko centru.

    Tostarp, atbilstoši normatīvajiem aktiem, Tet ir Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas noteikts pienākums – ko Tet pilnā apmērā izpilda – nodrošināt saistītu iekārtu kopīgas izmantošanas pakalpojumu saskaņā ar pamatpiedāvājumu. Minētā ietvaros Tet, tostarp Rīgā, nodrošina citu elektronisko sakaru komersantu (piemēram, SIA “Bite Latvija”) kabeļu izvietošanu Tet piederošajā kabeļu kanalizācijā saskaņā ar pamatpiedāvājuma un uz tā pamata noslēgta līguma nosacījumiem. Tāpat kabeļus ir iespējams izvietot citu komersantu kabeļu kanalizācijā vai būvēt kanalizācijas posmus pašiem.

    Tet informē, ka elektronisko sakaru tīklu izbūve, atbilstoši normatīvo aktu prasībām, ir iespējama, ir ekonomiski pamatota un veicina, nevis kavē ilgtspējīgu un godīgu konkurenci.

    Neskatoties uz to, ka daudzi konkurenti plaši izmanto nelikumīgi ierīkotus gaisvadu kabeļus, Tet vienmēr konsekventi ievēro visus normatīvos aktus un ir ieguldījusi desmitiem miljonu eiro optiskā tīkla attīstībā Rīgā un Latvijā, izbūvējot un rekonstruējot arī pazemes kabeļu infrastruktūru. Šāda atbildīga pieeja nodrošina Tet augstu rentabilitāti un stabilu peļņu, ļaujot maksāt dividendes akcionāriem, tostarp Latvijas valstij.

    Tet uzsver, ka arī citiem komersantiem ir iespējas rīkoties saskaņā ar normatīvo aktu prasībām, ekonomiski pamatotā veidā, nodrošinot likumīgu elektronisko sakaru tīklu ierīkošanu un ekspluatāciju, nevis turpināt nelikumīgo praksi, apelējot pie “mazākām izmaksām” un “sakaru pakalpojumu nepārtrauktību”.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    54 komentāri
    Ivis
    17.09.2025 15:43

    The Empire Strikes Back!

    Usinss
    17.09.2025 16:51

    Tikai manā ielā TET neplāno neko modernizēt ne pa gaisu, ne pazemi. Nogulēja ielas rekonstrukciju. Citi komunikāciju uzņēmumi gan negulēja un man ir pieejama optika.

    Jānis Jarāns
    18.09.2025 01:03
    Reply to  Usinss

    Man tas pats! Vecrīgā, 10 gadus mocos ar 35 mbs PALDIES TET!

    Usinss
    18.09.2025 09:54
    Reply to  Jānis Jarāns

    Bet atbalstu šajā jautājumā, ka gaisa līnijām nav jābūt pilsētvidē. Protams, sākot aktīvu cīņu ar šīm līnijām, būtu jāsakārto normatīvie akti un noteikumi, kas atvieglo, padaru skaidrākus noteikumus šādu komunikācijas kanālu izbūvi + rekonstruējot ielu, būtu jāiekļau jau sagatavoti vadu kanāli komunikāciju vadiem. Tad jebkurš operators var jebkurā laikā izmantot šos jaunos kanālus/infrastruktūru maksājot vienreizējunodevu zemes īpašniekam (privātais vai pašvaldība, valsts). Nebūtu dubultā jārok ceļi un tas neattūrētu to pašu TET vai citus mazos operatorus attīstīt savus komunikāciju tīklus ar modernākām tehnoloģijām.

    Skābene
    17.09.2025 17:02

    TET un LMT pa lielam ir kartelis, valsts kartelis, kas dara visu, lai uzturētu augstas cenas! :)
    Neļāva taču Tele2 un Bite kopīgi attīstīt torņus un dalīt izmaksas!

    hu435r4tje
    18.09.2025 00:15
    Reply to  Skābene

    augstas cenas? Salīdzinot ar ko? Mums ir vienas no lētākajām cenām Eiropā un pasaulē.

    Skābene
    18.09.2025 09:32
    Reply to  hu435r4tje

    No kurienes tev tādi dati, jeb Tu esi LMT reklāmas upuris? Atver acis: https://bestbroadbanddeals.co.uk/mobiles/worldwide-data-pricing/#pricing

    SweeC
    18.09.2025 11:54
    Reply to  Skābene

    nejauc bananus ar āboliem. LMT 1GB izmaksā 0,016 centus, ja menesi iztērē vismaz 1TB , ja tere atiecīgi mazāk protams ka būs dārgāk, bet 1TB menesi tas ir paskaties paris 4k video tutrubā.

    Skābene
    18.09.2025 18:00
    Reply to  SweeC

    Nu paņem mājas 5G interneta bezvadu pieslēgumu LMT un BITe un salīdzini cenu! LMT ir dārgāks!!!

    SweeC
    19.09.2025 09:19
    Reply to  Skābene

    aizmirsi pateikt kvalitatīvāks, un jā es zinu, esu testējis visus un jā pilsētā, tap”ec man ar mājas ir optika no lokāla provaidera ( diemžel tet nepiedāvā manā adresē optiku) un 5G rezerves pieslegums ( kā failover) kad nokrīt optika.

    un Internets nav tiesības, bet privilēģija, tā tas ir, bija un būs.

    Skābene
    21.09.2025 21:00
    Reply to  SweeC

    Es arī testēju visus trīs un LMT ir mēsls. Knapi 5mbps izspiež tur kur Bite dod stabilus 300mbps. Ar LMT man nāk SMS, ka mani nevarēja sazvanīt, jo nav zonas. Tā kā nesaprotu par ko to LMT slavēt.

    SweeC
    22.09.2025 12:23
    Reply to  Skābene

    tev paveicies/nepaveicies, jo sūda bitei un tele2 pat pilsēta nav normālas zonas, un es to saku no savas pieredzes. kopš pārgāju uz LMT man nav bijis tā, kā nav zonas, ja ar nav tad nav nevienam provaiderim tai vietā.

    Pēča
    18.09.2025 09:34
    Reply to  hu435r4tje

    Neaizmirsti par vienu no mazākajām algām gan pēc minimālās gan pēc vidējās, salīzinot ar Eiropu ;)

    Bet par to jau neviens nerunā, visi populistiski salīdzina gala cenu un uz kā pamata tik ceļ pie mums

    P.S. Īrijā vidējā alga menesī ir 3600€, optika kā tāda jau tika pirms daudziem gadiem vairakumam privātmāju krustu šķērsu savilkta un no aizvēsturiskā DSL tika pārslegts uz optiku. Protams ne 100% un lauku mājās nekurienes vidū joprojām nebūs, bet nu var teikt pa pieejams ir lielākajai daļai privāto mājsaimniecību.

    Šobrīd operatori tur 2025 gadā piedavā arī 5Gbps ātrumu ja vēlies, BET KO pedejos 10 gados mūsu vienīgais ‘TET’ ir izdarījis? :D Ka tikai cēlis ir pakalpojuma cenu un to pašu noželojamo gigabitu piedavā, kā super ātrumu, pamata pakalpojuma pieejamība joprojām ir daudzstāvenēs!!!!
    Gribi privatmājā – sastādīs grandiozu tāmi, jo iemesli un pašam īpašniekam tas jaapmaksā! ;) Jo ‘tu’ gribi.

    Tagad, vai tiešām Latvijā par 1gbps optiku ņemot arī algas datus, maksājam ”lēti” = 22€ par 1gbps optikas internetu, standarta cenā, bez kkādām akcijām
    [imgcomment image[/img]

    Last edited 8 months ago by Pēča
    SweeC
    18.09.2025 11:47
    Reply to  Pēča

    :D nedzivo pagātnē tet jau 4 vai 5 gadus piedāva 10Gbps

    Skābene
    18.09.2025 18:01
    Reply to  SweeC

    Kur Bloķenē ar piečurātu kāpņu telpu vai privātmājā!? :)

    SweeC
    19.09.2025 09:21
    Reply to  Skābene
    Kristaps
    20.09.2025 06:50
    Reply to  SweeC

    Aha.. ekskluzīvajā salienā gan jau dzīvo tet čiekuri, ko caur kkādām projekta naudiņām sev izbīdīja jo talāk par salienu neemu redzējis ka piedāvādu ko vairāk par 1Gbps optikai.

    Ka pag. Gad vai kad tur solīja TET ātrumu duvultot VISIEM, nopriecājos. Bet beigās izrādās ka tas ir VISIEM, izņemot tos kas jau lieto gigabitu. Kāds sakars? :D

    Skābene
    21.09.2025 21:02
    Reply to  SweeC

    Tos savus Tet rakstus lasi pats, jo manā adresē Tet nav pieejams.

    SweeC
    22.09.2025 12:11
    Reply to  Skābene

    Neticēsi, bet manā, ar man ir optika no lokālā provaidera. Bet tas nenoliedz faktu, ka piedāvā

    Usinss
    18.09.2025 16:31
    Reply to  Pēča

    Man lētāk pat privātmājai… 24 EUR ar fiksētu IP un nekrīt zem 600 Mbit/s pīķa stundās. Dzīvokļos vēl lētāk.
    10 Gbit/s 59 EUR

    Griežam tet kabeļus
    17.09.2025 19:37

    Ož pēc tet (lattelekom) korupcijas. Vai lattelekom digitālgeita to nepierādija? Rīga nav Deli ar pied**m ielām.

    Usinss
    18.09.2025 16:32

    Nu bet, iet uz to pusi, ja vilks katrs kā grib šos vadus. Mums vienkārši tikai vājstrāvu tā atļaujas vilkt pārsvarā.

    Jancis
    17.09.2025 20:25

    Tet ir reāls sūda kantoris, baigie jau taisnības cīnītāji.

    Robčiks
    17.09.2025 20:37

    Gadiem neviens neko nedara, bet, kad kāds izrāda iniciatīvu, tad to mēģina norakt. Tas ir tā pat kā cīņa par ievilktajiem optikas vadiem dzīvokļos. Piemēram, ievelk tets vadu, klients pārtrauc sadarbību ar tet, bet pērk pakalpojumu no balticom. Tets bļauj, ka dzīvoklī ir viņa vads, un lai balticom velk citu vadu. Bet dzīvoklī nevajag 2 un vairāk optikas vadus. Dzīvokļa ipašniekam tas neinteresē. Un tets arī atsakās izvākt savus vadus pēc līguma beigām.

    Gigabaitu Stūmējs
    18.09.2025 05:11
    Reply to  Robčiks

    Starp dzīvokļiem un ielu vispār jābūt apsaimniekotāja kabeļiem un pieejai visiem ISP, kas pienāk līdz ēkai. Zem ielām var izbūvēt komunikāciju koridorus ar atvēlētu vietu visiem ISPs, ūdenim, utt.
    Optikai jau tā kā būtu laiks pāriet uz XGS-PON 10 gigabitu simetriskais un varēt arī pāriet uz Hollow mode fiber (HMF), lai mazāka latence. Tā varētu uzstādīt izplatīto datu centru, un ziemā no tā sildīties. Ja ISP kā opciju dotu BananaPi BPI-R4 (OpenWRT) vai kādu no SFP+ Protectli (piem. OPNsense, VyOS vai Sophos Home) iekārtām un SFP+ moduli. Būtu labāk nekā tie ISP Rūteri/modemi, bez funkcijām.
    Kur nav optikas un nebūs. Lētāk būtu samesties visiem dzīvokļiem, pieslēgt visus bezvadu ISPs (ja tālu tad ar 4x antenām vai āra MiMo rūteri uz katru), Starlink, WiFi Point-to-Point, + *DSL pie viena ugunsmūra vai rūtera un lietot kopējo ātrumu ar Load-Balancing. Ja ir vēlme maksāt, lai viena konekcija iet visā ātrumā tad var pieslēgt Speedify – Channel Bonding (nav viņiem Rīgā servera, ja pietiekami daudz klientu drošvien ka varēs sarunāt lai pieliek, varbūt pat var pierunāt, lai to izdara pa Latvijas cenām).

    Biteme
    17.09.2025 21:59

    Bite izskatās pēc attīstītāja, kas bez projekta uzbūvē ēku, izpārdod dzīvokļus un tad saka – redz, viss notiek, tagad mēs iesniegsim projektu un pieņemiet ēku.

    Robčiks
    18.09.2025 07:01
    Reply to  Biteme

    Varbūt reizēm arī tā ir labāk, nekā 10 gadus netaisīt projektu un nedarīt neko. Pēdējā laikā bieži novērots Latvijā. Tas attiecas uz dažādām lietām un procesiem.

    Ir vārdam vieta
    18.09.2025 11:13

    Gan Centrā, gan jo sevišķi mikrorajonos, kur starp ēkām ir tukša gaisa un zemes telpa, gaisā ir absolūts kabeļu haoss. Daudz kur kabeļu ar stiprinājuma trosēm no mājas uz māju stiepjas tik, cik pēdējās desmitgadēs ir bijuši operatori – daudz. Daži no kabeļiem ir pārrauti, sametušies cilpās un karājas šādi jau gadiem. Skats ir nepatīkams, kaut kad pienāks laiks ar to tikt galā.

    X-men
    18.09.2025 13:44

    Būtībā visi lielie Latvijas telekomunikāciju giganti ir sūdi…. Cenas augstas, Te uzcenojums pielīdzināms ir Vācijas līmenim….
    Tai pašā laikā lielie giganti neļauj attīstīties mazajiem telekomunikāciju uzņēmumiem, tos pat izputina, un cilvēkam nekas neatliek kā ņemt pa. Dārgo to sūdu TET…. Lauku rajonos situācija ir vēl drūmāka… Kur nav pieejama nekāda fiksetā līnija ir jāņem pa dārgo Bite, Tele2, vai as pats Tet tikai Wireless…. Un tur viņi mākslīgi nogriež ātrumu, bet cenu iekasē pa pilnu… Aizbildinoties ka pārāk tālu ir tornis un signāls par vāju… Tā arī dzīvojam… Tas ir kartelis….

    Kursors.lv
    18.09.2025 14:50
    Reply to  X-men

    Jā, cenas uz telekomunikāciju sakariem pie mums ir ļoti zemas. Ja tagad Tet izdosies visus apčakarēt, tad cenas var būtiski pieaugt.

    SweeC
    19.09.2025 09:47
    Reply to  X-men

    es atpakaļ uz skolu un pasaki, lai izlabo tavu atestāta atzīmi fizikā uz neieskaitīts, jo tev nav nemazākās nojausmas kā izplatās rādioviņi un kapēc mobilais nets lielos attālumos ir lēns.

    bet tā ņaudētājiem, kuri sūdzās ka laukos nets ir lēns ir opcija nopirkt https://www.getic.lv/shop/mikrotik-lte-lhg un noregulēt uz tuvāko sava operatora torni.

    Kristaps
    20.09.2025 07:02
    Reply to  SweeC

    Izskatās ka pašam jāiet, pārāk daudz influencējoea no tiktok reklāmām! Ko dos tava ūber uztveršanas antena, ja zona jau ir laba un vietējais ‘tornis’ kam kapacitāte ikvakaru ir noslogots jo visi ir mājā ar atvērtiem p2p klientiem, ko kačā?!?? :D :D (standarta mobīlo netu prob.)

    Tukuma rajonā lauku mājā pa dienu 5G tele2 80-100mb/s, vakaros lēkā 5-20mb/s speedtest rādijumi. Un T2 ir labākais no visiem konkrētajā lokācijā, ik pa laikam tiek pārbaudīts.

    Tava antena varbūt ko dos ja tev zona ir knaps kociņš, kas staigā tādējādi ir pat zudumi, ta uzlabos signālu tādējādi arī ātrumu.
    Bet tavs apgalvojums ir galīgi aplams ja signāls ir pietiekams 3 vai 4 kociņi no 4 kociņiem. ;)

    Last edited 8 months ago by Kristaps
    SweeC
    22.09.2025 12:19
    Reply to  Kristaps

    Tādus sūdus kāinfošitus nelietoju uzskatu ka tie ir dīkdienņi kas neko nesajēdz, ķiniešu tiktok sūdu vispar esu bloķējis DNS līmenī visās iekārtas sev.

    Ja slikta zona no viena ISP, tad pārej pie provaidera kuram tornis nav noslogots, un 1000% varu saderēt ka tuvākā 15KM apkartnē ir nevis viens, bet vairāki torņi, ir tāda laba adrese, kā https://www.cellmapper.net/. to anteni iesaku, jo pats lietoju, visu laiku stabili 40-60Mbps.

    Taisnībai
    29.09.2025 15:23
    Reply to  X-men

    Ja visi mazie telekomunikāciju uzņēmumi izies no ēnu ekonomikas un darbosies likumīgi, tie neviens ilgi nevarēs pastāvēt..!

    Ansis
    18.09.2025 15:21

    Man TET optika (privātmāju rajons) atnāk pa gaisvadu līniju. Pagājušajā gadā to pat modernizēja – visus vecos koka stabus samainīja pret jauniem koka stabiem. Kāpēc pilsētvidē citi nedrīkst, bet TET drīkst? Es, protams, saprotu ka vēsturieski pa šiem stabiem bija izvilkta telefona līnija, bet tomēr kāpēc?

    Kursors.lv
    18.09.2025 15:28
    Reply to  Ansis

    Šoreiz cepiens ir tieši par Rīgu.

    Ansis
    18.09.2025 15:58

    Es jau arī par Rīgu – Bieriņi

    Usinss
    18.09.2025 16:38
    Reply to  Ansis

    Gan jau vēsturiskā līnija. Noteikti kad pieņems šo līniiju aizliegumu, ja par maz klientu uz ielas būs, piedāvās 5G mobilos datus vai F-of

    nedarata
    18.09.2025 16:02

    Kas tā par publisku netīrās veļas mazgāšanu? Atvērs ļaundromātus?

    Kursors.lv
    18.09.2025 16:20
    Reply to  nedarata

    Nothing personal, just business. Bite nav mierā ar negodīgu komercpraksi, bet Tet nav mierā ar to, ka kāds mēģina apdraudēt viņu ierasto biznesa praksi. Mums vērotājiem no malas sanāk krāšņs šovs :)

    SweeC
    19.09.2025 09:25

    tieši bite ir tā, kas veic negodīgu komerc praksi, palasi būvnormatīvus. ar Latvenergo vajadzētu beidzot novākt savas Gaisavadu līnijas.

    Kursors.lv
    19.09.2025 09:28
    Reply to  SweeC

    Jā, es saprotu, ka Tet grib, lai visi tā domātu.

    SweeC
    19.09.2025 09:39

    ne nju tu laikam sazombēts un nesaproti, pirmais paskaties kas notiekas ar gaisavadu līnijām pēc vētrām? otrkārt kam rada zaudējumus kad pārrautas līnijas?

    protmas cieš uzņēmēji, kuriem tai laikā kamēr bojātas līnijas ir dikstāvē. tāpēc ar ir visiem kabeļiem jaiet pa pazemes komunikācijām. ja tu kāprivāt persona vari paris dienas paciesties līdz salabos, tad uzņēmumam 2 dienas ir lieli zaudējumi.

    Kursors.lv
    19.09.2025 09:40
    Reply to  SweeC

    Tāpēc labi, ka Bite ar partneriem plāno sakārtot šīs gaisvadu līnijas. Tas tāpat ir starpposms līdz kamēr arvien vairāk pasīvās infrastruktūras tiks iebūvēts pazemē.

    SweeC
    19.09.2025 10:05

    tieši nē, jo pagaidu risinājums izrādās ir ilgtermiņa risinājums visiem šiem kārklu kantoriem. tāpēc jaaizliedz un jāliek uzreiz darīt pareizi. es vēl atceros 2000 gadus, kad vētru laikā un pēc vētrām IRC palika tikai Liepājnieki un 1/5 daļa rīdzinieku kam bija linijas caur pazemes komunikācijām. tas augonis kad vadi iet pa gaisu ir jāizravē ar visām saknēm. Prieks ka TET ir sācis ar to karot, ceru ka ar Latvenergo piespiedīs ierakt savus kabeļus zemē

    Kursors.lv
    19.09.2025 13:29
    Reply to  SweeC

    Nav arī tā, ka visus kabeļus no gaisa ir saprātīgi un finansiāli jēgpilni ienest pazemē. Rīgā ar to ir problēmas pat Tet, kuram it kā ir šāda infrastruktūra. Tāpēc jāskatās, kā šis jautājums attīstīsies un būtu labi, ja gaisvadu kaudzi tomēr sakārtotu.

    Skats no otras puses
    19.09.2025 14:10
    Reply to  SweeC

    Ir pilns ar vietām, kur tā pazeme ir privāta. Viens privātais saka ka nelaidīs caur savu zemi to kabeli un viss – visai ielai korķis priekšā, kabeli aizvilkt nevar. Ja sarkanās līnijas ir pa minimumu, tad viss ielas platums jau ir aizņemts ar kanalizāciju, ūdensvadu, gāzi, elektrību, siltumtrasēm, ielu apgaismojumu. Un ar visām aizsargjoslām tas jau tā ir saspiests pārkāpjot normatīvos platumus un vēl vājstrāvu kanālam, pa kuru palaist visus gribētājus vietas vienkārši nav. Mēs gribam arvien vairāk visādas ērtības pievadītas līdz dīvānam, bet ceļi vēsturiski ir bijuši šauri un tādi daudz kur palikuši. Jaunveidotās ielās arī nav problēma ar šo visu, tur arī paredz uzreiz visam vietu.
    Līdzīgi ir ar Kr.Barona ielas veloceliņu – var jau tēmu nesaprotošie bļaut ka redz tizls veloceliņš, uz brauktuves. Bet ja starp ēkām ir tik cik ir, tad ielikt tramvaju, kaut vienu brauktuvi katrā virzienā, ietvi un vēl veloceliņu vietas nav. Bļauj cik gribi. Situācija ir nerisināma, nevis neprofesionāļi nejēdz atrisināt. Ok, gan jau atradīsīes kāds mesija, kurš būs “atradis risinājumu” un teiks, pastumjiet mājas platāk…

    SweeC
    19.09.2025 14:27

    nju to ka viss privāts vaino to ko pats savēlēji vēlēšanās, kas visu izpārdeva. Arī vecās nav problēma, ja renovācija notiek pareizi nevis tikai kautkā ķepļep, ja visi ISP pie ielu renovācijas piedalīsies projekta izstrādē, ar visam pietiks vietas, tikai redz tie ISP, kas uztur seksuāla rakstura atiecības ar kapeikām, vaimanā ka viss ir slikti, viņiem vairāk jamaksā, a ja visi piedalītos izmaksas būtu mazakas. tas ar ir tas pa ko tet karo.

    Ir vārdam vieta
    20.09.2025 08:41
    Reply to  SweeC

    “to ka viss privāts vaino to ko pats savēlēji vēlēšanās, kas visu izpārdeva”
    Tev vai vecākiem nekas privāts tad nepieder? Kas šitie par debiliem tekstiņiem?

    Skats no otras puses
    19.09.2025 14:00
    Reply to  SweeC

    Skaisti jau būtu visus gaisavadus salikt pazemē. Bet tas maksā tieši desmit reizes dārgāk. Ok – tipa, lai tur paši tiek galā, viņu bizness. Bet ja galva strādā, tad ātri apjautīsi, ka to x10 uzliks uz patērētāju un kad saņemsi x10 rēķinu par internetu, pa elektrību, tad šādu skaistus, pareizus(bet drusku utopiskus) saukļus gribēsies mazāk saukt

    SweeC
    19.09.2025 14:14

    un es par internetu mēnesī maksāju 60€ ja tieši pa internetu, internets nav tavas tiesības, bet gan privilēģija, ta tas ir,bija un būs.

    + vel pieskaitām nelimitētu netu mobilajā.

    Lietas maksā tik cik maksā, un tiem kam patīk seksuāla rakstura attiecības ar kapeikām, internets nepienākas, ja nevar atļauties.

    Šteiners
    18.09.2025 20:54

    Lielisks foto pie raksta 🤙🏽😅💯

    Roberts
    18.09.2025 23:53

    Lai tatarčuks turpina raudāt. Pilnīgi neinteresē . Gadiem ilgi antivakserim Gulbim tika maksāts kosmoss par vāju sniegumu :)

    Andris Reālais
    19.09.2025 11:21

    Netīrais Tatārelis.
    Nespēj paši nekur internetu pievilkt, bet cenšās citiem ieriebt. Pat ne konkurentiem.
    Nu tak lai sēd savās daudzstāvenēs ar savu ōptiku un nelien tur kur paši nespēj neko piedāvāt!

    Reklāma