Tiešsaistes sadarbības dizaina platforma “Figma”, ko pērn vēlējās iegādāties “Adobe”, paziņojusi, ka arī gatava mākslīgā intelekta (MI) trakumam. Konkrētāk, uzņēmums izmantos lietotāju radīto saturu, lai apmācītu savus MI modeļus.
Savā ikgadējā konferencē Sanfrancisko, kas notika 26. jūnijā, “Figma” iepazīstināja ar MI darbinātu funkciju komplektu “Figma AI”, kas izstrādāts, lai uzlabotu lietotāju produktivitāti un radošumu. Šīs funkcijas ietver, piemēram, dizaina ģenerēšanu, izmantojot teksta uzvednes, MI uzlabotu rīku meklēšanu, fona noņemšanu, valodu tulkošanu, MI prototipu veidotāju u.c. iespējas. Šie rīki sola racionalizēt darbplūsmas un palielināt radošumu, taču “Figma” par to pretī vēlas izmantot lietotāju radīto saturu savu MI modeļu apmācībai un uzlabošanai.
Dati, ko “Figma” plāno izmantot MI apmācībai, ietver plašu lietotāju radītā satura klāstu. Piemēram, tekstu un attēlus, komentārus un anotācijas un pat dizaina platformas izmantošanas informāciju, piemēram, lietošanas biežums. Jāatzīmē, ka “Figma” nošķir “satura datus” un “lietojuma datus”. Kas attiecas uz “Figma” izmantošanas datiem, informācija par to tiek apstrādāta apkopotā veidā, lai aizsargātu lietotāju privātumu.
Papildus tam uzņēmums atklājis, ka sadarbojas ar vairākiem partneriem, tostarp “OpenAI”, saistībā ar konkrētiem MI modeļiem un risinājumiem, kas darbina “Figma AI” funkcijas.
Papildinājums, kas nav rakstā minēts. Figma varēs izmantot, ja atļausi to darīt. Enterprise un Org. plāniem jau sākumā būs uzlikta šī funkcija uz off. Bet Sarter un Pro plāniem automātiski uz on, kas sāksies ar 15 aug. Ja nevēlēsies, tad ir iespēja šo lietu atslēgt.
Pirmo reizi dzirdu par Figma. Jau kādu laiku labi zināms ir Ligma