Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijā sākas Renault Symbioz pasūtīšana

    Jaunākie raksti

    Symbioz iemieso labāko, kas ir Renault jaunākajos C segmenta automobiļos – tam ir modulāra konstrukcija, savienojamība un efektivitāte. Tam ir visas vajadzīgās īpašības, lai iepatiktos gan ģimenēm, gan uzņēmumiem, kuri vēlas zināma līmeņa elektrifikāciju, vienlaikus stingri kontrolējot TCO.

    Esot pozīcijā starp Captur un Austral, Symbioz paplašina zīmola klāstu C segmenta pamata līmenī. Jaunais modelis ir vien 4,41 m garš, papildinot Arcana (4,57 m) un Austral (4,51 m) full-hybrid E-Tech saimi, kā arī E-Tech electric modeļus ar Mégane un Scénic electric.

    ReklāmaAdvertisement

    Symbioz izmantotas labākās Renault tehnoloģijas. Tam ir OpenR Link multivides sistēma ar visiem iebūvētā Google pakalpojumiem, kā arī Solarbay tonētais stikla jumts. Iconic versija iegūst 29 jaunās paaudzes atbalsta funkcijas vadītājam, sniedzot drošību un komfortu pie stūres, kas līdzvērtīgs labākajiem.

    Symbioz ir arī savā klasē iespaidīgākais bagāžas nodalījuma tilpums – līdz pat 624 litriem. Aizmugurējo sēdekli pabīda par 16 cm, un, to pilnībā nolokot, veidojas plakana grīda. Symbioz pielāgojas savu klientu prasībām un paradumiem.

    Symbioz ir arī relatīvi viegls automobilis un sver nepilnus 1500 kg. Tam ir E-Tech hybrid 145 piedziņa ar degvielas patēriņu 4,7 l/100 km un CO2 izmešu daudzumu 105 g CO2 / km.

    Renault Symbioz Baltijas valstīs var pasūtīt ar E-Tech full hybrid 145 dzinēju.

    Pamata līmeņa cena Techno versijai Latvijā un Lietuvā ir 30 290 €. Esprit Alpine versijas cena ir no 32 390 €, savukārt Iconic versija maksā, sākot no 33 790 €.

    Pamata līmeņa cena Techno versijai Igaunijā ir 30 490 €. Esprit Alpine versijas cena ir no 32 590 €, savukārt Iconic versija maksā, sākot no 34 090 €.

    Šogad klāstu papildinās arī Evolution E-Tech full hybrid 145 versija, 2025. gadā to papildinās mild hybrid piedziņa, kuras cena būs, sākot no 25 090 € Latvijā un Lietuvā un 25 290 € Igaunijā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    11.06.2024 08:49

    Varētu lūdzu vairāk par šo : ” vienlaikus stingri kontrolējot TCO”? Kas ir TCO un ko viņš ziemā ēd!?

    Kursors.lv
    11.06.2024 08:54
    Reply to  Skābene

    Pieņemu, ka preses relīzes autors ar šo ir domājis “Total cost of ownership”.

    Zorge
    11.06.2024 09:31
    Reply to  Skābene

    Interesamti kādam termiņam tas TCO tiek aprēķināts? Būtu normāli ja vismāz gadiem 10, ja uz garantijas laiku, tad tas ir smieklīgi. Ja esmu EV entuziāsts un tikai gaidu, kad tie maksās normālu naudu, tad par hibrīdiem man “baža”, jo tur tak ir dubultā ir kam nolietoties.

    Skābene
    11.06.2024 09:47
    Reply to  Zorge

    Par hibrīdiem man baža maza, jo tehnoloģija samērā veca un atstrādāta! Ja arī nobeidzas akumulators, to var nomainīt relatīvi lēti, jo akumulators ir mazs un lēts.
    EV gadījumā kreņķis būs stipri lielāks!

    Bats
    11.06.2024 09:50
    Reply to  Skābene

    Labi, ja jau Jūs tā solat, tad sēžu un turpinu gaidīt tos kreņkus. Sen jau sola, popkorns dziest pamazām un atkorķētais alus atšālējas.

    Skābene
    11.06.2024 10:44
    Reply to  Bats

    Negaidi, nopērc kādu 2010-2012.gada EV un padalies ikdienas priekos, ko sniedz šāds EV! ;)
    Vidējais auto vecums Latvijā ir ~15 gadi.

    Dimants
    11.06.2024 15:51
    Reply to  Skābene

    Un 15 gadi, tas vēl ir tikai tīņa vecums.

    Elektriķis
    11.06.2024 18:24
    Reply to  Skābene

    Tas ir tāpat kā aicinājums paņemt 90-to gadu datoru un likt šim sacensties darbības ātrumā ar “štrunta” mūsdienu mobilo telefonu. Tas, ka auto pirmsākumos EV bija līdzās ar ICE, ir zināms fakts. Kādēļ vinnēja ICE? Jo tam parādījās ELEKTRISKAIS starteris… Bet nu labi, tā ir sava veida faktu “pievilkšana aiz matiem”…
    Protams ka pirmatnējo EV “iedarbināšana” šodien būs daudz grūtāka, pat neiespējama, salīdzinot ar uzkurbulējamo ICE. Tomēr, ieliekot tajā, tagad pieejamos akumulatorus, tas aizskries palēkdamies.

    Last edited 3 days ago by Elektriķis
    Reklāma