Web Analytics
More
    Reklāma

    Toyota: Dīzelim autonozarē vēl ir ilga nākotne

    Jaunākie raksti

    Volvo nupat saražoja savu pēdējo dīzeļauto, kas dosies uz ražotāja muzeju Gēteborgā, savukārt japāņu autoražotājs Toyota dzīvi redz nedaudz citādi – viņi uzskata, ka dīzelim autonozarē vēl ir gana ilga, produktīva nākotne, intervijā Austrālijas autožurnālam Drive teicis Toyota pārdošanas un mārketinga vadītājs Austrālijā Šons Henlijs.

    Viņš neapšauba, ka dīzeļdzinējus ir jāpielāgo arvien striktākām emisiju prasībām, taču tiem ir praktiska jēga un reāls pielietojums, īpaši, ja runājam par lielākām mašīnām vai kravas transportu, kur elektriskie risinājumi pagaidām atpaliek.

    Reklāma

    Toyota pārstāvis neizslēdz iespēju, ka nākotnē plaši varētu pielietot sintētisko dīzeļdegvielu, lai darbinātu iekšdedzes dzinējus, bet ražotājs pirms pāris mēnešiem izziņoja, ka tiek izstrādāta jauna iekšdedzes dzinēju paaudze. Toyota arī niekojušies ar ūdeņradi kā degvielu iekšdedzes dzinējiem, bet tie vairāk bijuši eksperimenti.

    Japāņu autoražotājam un citiem konkurentiem arvien grūtāk kļūs tirgot dīzeļus reģionos, kur ir striktāki emisiju noteikumi, piemēram, Eiropā. Mūsu pasaules daļā elektroauto pērn ieņēma pat lielāku tirgus daļu nekā dīzelis, kas vēl pirms 10 gadiem bija absolūti dominējošais degvielas tips Eiropā. Tomēr Toyota ir pārliecināti, ka citviet pasaulē iekšdedzes dzinēji būs aktuāli vēl ļoti ilgi, atgādinot, ka daudzviet tā vienkārši ir racionālāka, efektīvāka izvēle, turklāt infrastruktūra ļoti daudzos reģionos un valstīs ne tuvu nav gatava pārejai uz elektrisko transportu.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma