Web Analytics
More
    Reklāma

    Liels pieprasījums pēc Xiaomi elektroauto, jāgaida pat 7 mēneši

    Jaunākie raksti

    Ķīniešu tehnoloģiju uzņēmums Xiaomi iepazīstinājis ar savu pirmo elektrisko modeli SU7, aizvadot krāšņu prezentācijas pasākumu Pekinā, bet jau šobrīd auto par sevi radījis vērā ņemamu interesi – klientiem auto būs jāgaida ilgi, līdz pat 7 mēnešiem, ziņo Reuters, atsaucoties uz Xiaomi lietotni.

    24 stundu laikā pēc mašīnas prezentācijas to iepriekšpasūtīšanā iegādājušies 88 898 cilvēki, liecina medija rīcībā esošā informācija. Tirgus apskatnieki gan norāda, ka Xiaomi iesaistās tirgū sarežģītā brīdī.

    Jaunā auto sākumcena ir aptuveni 30 tūkstoši dolāru, kas priekš elektroauto ir šķietami labi, taču Ķīnas tirgus ir mazliet cita opera – divi no šobrīd vadošajiem ražotājiem Tesla un BYD ir iesaistījušies cenu karā, agresīvi samazinot savu mašīnu cenas. Xiaomi SU7 gan tik un tā ir lētāks nekā Tesla Model 3, bet kā vienu no saviem galvenajiem trumpjiem Xiaomi sauc savu iekšējo ekosistēmu – viedtālrunis, mašīna un cita viedā mājas tehnika ir savstarpēji saistīti. Kompānijas pārstāvji demonstrēja, kā automašīnā sēdošs cilvēks sarunājas ar kurjeru, kurš mājās pievedis sūtījumu un nospiedis viedo durvju zvanu.

    Arī citiem ražotājiem neatliek nekas cits, turklāt konkurence Ķīnā ir milzīga. Tiesa, kompānijai ir gana liela pieredze, tirgojot savus produktus un tai ir pietiekamas budžeta rezerves – luksuss, kas nav kuram katram jaunajam elektroauto ražotājam, turklāt Xiaomi savas mašīnas ražošanā sadarbojas ar jau esošu ķīniešu autoražotāju “Beijing Automotive Group”, kas nozīmē, ka ar ražošanu vajadzētu iet gludāk nekā citiem, kas mēģina ražot savu pirmo elektroauto.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Edgar
    03.04.2024 15:03

    Pieprasījums ir Āzijas tirgū. Eiropā daudzas no tām funkcijām neuzskata par priekšrocību, bet gan kā apgrūtinājumu.
    Ne velti BMW saka, ka pretēji Eiropas tirgus prasībām, viņi tomēr turpinās ražot touch-screen un touch-buttons auto, jo Āzijas tirgus viņiem ir nozīmīgāks, nekā Eiropas klienti.

    Reklāma