Web Analytics
More
    Reklāma

    “iPhone Photography School” apgrozījums 2023. gadā audzis vairāk kā divas reizes, sasniedzot 14 miljonus eiro

    Jaunākie raksti

    2023. gadā Latvijas uzņēmumam SIA “IPS Media”, kas plašāk pazīstams ar zīmolu “iPhone Photography School”, ir izdevies divkārt kāpināt apgrozījumu. Pirmo reizi uzņēmuma vēsturē tas ir divciparu skaitlis – apgrozījums ir pārsniedzis 14 miljonus eiro.

    “iPhone Photography School” šobrīd piedāvā septiņus apmācību kursus cilvēkiem, kuri vēlas veiksmīgāk izmantot savu “iPhone” tālruni, lai radītu kvalitatīvas bildes, kas līdzinās ar profesionālu foto tehniku uzņemtiem kadriem. Uzņēmuma klienti ir gan Latvijā, gan citās Eiropas Savienības (ES) valstīs. Tomēr “iPhone Photography School” lielākais tirgus ir ārpus ES, kas nodrošina 85% apgrozījuma. Lielākais skaits jeb puse no šiem klientiem ir ASV.

    Reklāma

    “Patiesi priecājos un esmu gandarīts par tik strauju izaugsmi. Tas nozīmē, ka esam uz pareizā ceļa, un tā arī turpināsim. Šī gada lielākais jaunums būs produktu lokalizēšana. Iepriekš visi septiņi “iPhone Photography School” piedāvātie kursi bija tikai angļu valodā. Šogad ir mērķis izpētīt, ko varam paveikt, ja vācu, spāņu un franču valodās runājošiem iPhone lietotājiem piedāvājam apmācības viņu valodā,” 2024.  gada ieceres ieskicē “iPhone Photography School” izveidotājs un radošais direktors Emīls Pakārklis.

    “iPhone Photography School” Emīls kā hobiju sāka 2012. gada vasarā. Redzot pieprasījumu un potenciālu, 2015. gada vasarā tapa oficiāls uzņēmums. Tas astoņu gadu laikā ir kļuvis par kompāniju, kas strādā visā pasaulē. “iPhone Photography School” šobrīd ir vairāk kā 593 830 maksājoši klienti visā pasaulē. Uzņēmumam ir 34 darbinieki, kuri strādā attālināti no dažādām pasaules valstīm. “iPhone Photography School” kontam “Instagram” ir 3,5 miljoni sekotāju, kontam “Facebook” – 3,1 miljons.

    Emīls atklāj, ka uzņēmuma šī gada plānos ietilpst arī izkāpšana ārpus fokusa uz “iPhone”: “Šobrīd jaunākais pieejamais apmācību kurss gan vēl ir par “iPhone” un to sauc “Video Academy”. Šāds kurss acīmredzami ir bijis vajadzīgs, jo ir ļoti pieprasīts. Taču tūlīt dienasgaismu ieraudzīs “Instagram Academy” apmācību programma par to, kā izveidot pievilcīgu profilu šajā sociālajā tīklā. Top arī “Video Editing Academy”. Kursa ietvaros būs iespēja apgūt video pēcapstrādi. Un pavisam svaiga ideja ir kurss par to, kā fotogrāfēt un filmēt ar droniem,” nākotnes plānus ieskicē Emīls.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    31 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Aleks
    25.03.2024 12:29

    Lai uzaudzē vēl lielāku apgrozījumu un tad gaidam, kad beidzot kāds Eiropā pievērsīš šiem uzmanību un uzliks pamatīgu sodu par negodīgu komercpraksi. Visu laiku reklamē produktu ar 80% atlaidi, kas ir pretlikumīgi.

    Kursors.lv
    25.03.2024 12:30
    Reply to  Aleks

    Kāpēc pretlikumīgi?

    Aleks
    25.03.2024 12:56

    Nevar visu laiku reklamēt produktu ar atlaidi. To nosaka ES patērētāju aizsardzības likumi. Jo savādāk sanāk mānīšanās – reklāmās viņi saka, 80% sales, beidzas šonakt. Un tā jau entos gadus.

    Kursors.lv
    25.03.2024 12:59
    Reply to  Aleks

    Parādi, lūdzu, konkrētu likumu. Esmu par šo kaut ko dzirdējis, bet labprāt izlasīšu precīzu likuma tekstu.

    Aleks
    25.03.2024 13:13
    Kursors.lv
    25.03.2024 13:17
    Reply to  Aleks

    Paldies!

    Kārlis
    25.03.2024 13:47

    Vēl Ulmaņlaikos it kā ir bijis likums kas aizliedz veikalniekiem (nebija vel interneta veikalu :) ), cauru gadu veikala skatlogā norādīt ka ir atlaides visam.

    mbs
    25.03.2024 19:22
    Reply to  Kārlis

    Varētu precizēt, kuros tieši Ulmaņlaikos? :)

    25.03.2024 22:00
    Reply to  Aleks

    Udemy jau dara tāpat, tur vienmēr ir info par akcijām un lielām atlaidēm. Kā ar šo platformu?

    Skābene
    26.03.2024 08:07
    Reply to  Aleks

    Aleksam ir pilnīga taisnība, akcija var būt ne ilgākas par 30 dienām un ir jānorāda sākumcena (zemākā cena pēdējo 30 dienu laikā) un cena pēc atlaides. Ja akcija ilgāka par 30 dienām, tā kļūst par jaunu parasto cenu un nav nekāda akcijas vai atlaides cena.

    Alberts Kviesis
    26.03.2024 08:45
    Reply to  Aleks

    Ierakstīju akadēmijas nosaukumu youtube – tur viena vienīga šī brīnumpamācību reklāma ar pašu sarakstītiem un slavinošiem komentāriem. Review apskatā (kur būtu pircēju pieredze) tur arī paši sevi slavē.. No savas puses var piebilst, ka, ja fotogrāfiju nemāk kadrēt, iekļaujot tajā objektu, nekādi kursi nepalīdzēs. Ar filmiņu aparātiem bija cita dziesma – neķēzīja filmiņu, piedomāja pie katra kadra. Tā arī iemācījās domāt līdzi par rezultātu otrā galā

    26.03.2024 10:38

    > ja fotogrāfiju nemāk kadrēt

    varbūt tieši tādas pamatlietas tajā skolā arī māca?

    Tītars
    25.03.2024 14:34
    Reply to  Aleks

    Udemy nav vieglāks mērķis?

    Aleks
    25.03.2024 16:00
    Reply to  Tītars

    Tie Amerikā, tur citi likumi.

    25.03.2024 22:01
    Reply to  Aleks

    Un šitie jau pa lielam arī. Kur tieši ir atšķirība?

    26.03.2024 02:25

    SIA “IPS Media” ir reģistrēta LR UR un pakļaujas LR likumdošanai.

    Oskars
    25.03.2024 13:10

    Visu nosaka iPhone foto pecapstrade. Gribetu redzet, kadas bildes butu bez tas funkcijas. Interesanti gribetu ka tie kas maca fotografet ar iPhone, ka vini maaciitu to darit ar Sony Xperia kameras programmu?

    Last edited 1 month ago by Oskars
    Biteme
    25.03.2024 23:39
    Reply to  Oskars

    Ja māca fotogrāfēt, tad māca principus nevis konkrētu softu (vismaz tas nav galvenais). Ja galvenais ir konkrēta softa (apple) apguvi, tad xperisti būs sprukās.

    Oskars
    26.03.2024 01:53
    Reply to  Biteme

    Ja naktu istas bildes ara no iPhone bez pecapstrades, tad nez cik lepni gribetu piedavat iphone skolu? Xperia izpogatu pogas tam iPhone.

    Biteme
    26.03.2024 08:23
    Reply to  Oskars

    Tās ir neīstas bildes? Kā tad iegūst īstas?

    Kursors.lv
    26.03.2024 08:25
    Reply to  Oskars

    Telefonos neeksistē tāda lieta kā “īstas bildes” :)

    https://petapixel.com/2024/02/07/yes-mr-samsung-exec-there-is-such-a-thing-as-a-real-photo/

    Biteme
    26.03.2024 09:13

    Arī negatīvu vai slaidu attīstot, notika ķīmiskā “pēcapstrāde” un kopējot bildes – jau atkal pēcapstrāde.

    Tālāk – trakāk. Viens un tas pats cilvēks to pašu ainu redzēs un atcerēsies dažādi, ja tas būs paēdis vai neizgulējies, priecīgs vai izmisis, utt.

    Īstās bildes varētu redzēt tikai kāds ārējs vērotājs, kuru neiespaido faktori, par kuriem mēs varētu iedomāties.

    Skābene
    26.03.2024 14:27

    Iphone gadījumā saullēkti un saulrieti bildē būs izteikti smukāki kā dzīvē!

    Last edited 1 month ago by Skābene
    lakstaugs
    25.03.2024 18:17

    Ehh… visu nosaka tas, kurš spiež pogu.

    Alberts Kviesis
    26.03.2024 08:23

    Ir arī xperia (pašam otro gadu modelis 1 iv) attēlu pēcapstrādes iespēja. Skaidrs, ka automātā bildes nav tik košas. xperia piedāvā bezmaksas un maksas rīkus (tas pats kas iphone gudrais asistents). Šad tad lietoju foto albūmā piedāvāto foto rediģēšanas opciju, lai sliktā gaismā uzņemtos attēlus pagaismotu, pakoriģētu toņus, ēnas, piesātinājumu u.c. Šad tad lietoju ‘Pixlr’ – te rīku vairāk, ir autofix un lērums citi brīnumi retiem gadījumiem ar regulējamu efektu intensitāti. Foto kameras manuālos iestatījumus principā nelietoju, ikdienā nav baigi nepieciešami. Jūtos tā it kā būtu ietaupījis te dažiem izmestos 14 miljonus :)

    Juris
    26.03.2024 08:35

    Nu gan sacepušies par programmām un īstām fotogrāfijām… Būtu priecājušies, ka vietējie izdomājuši un pelna ar to labu naudu.

    Kursors.lv
    26.03.2024 08:37
    Reply to  Juris

    Vai ne? Šādi digitālā mārketinga profiņi atradīs peļņas iespējas arī tad, ja pēkšņi beigsies aifoni un neviens vairs negribēs ar telefoniem bildēt. Jāsaprot, ka IPS pamatbizness ir digitālais mārketings nevis kursiki.

    Alberts Kviesis
    26.03.2024 16:16

    Nezinu, kā ar to pamatbiznesu, bet Lursoftā apskatoties doto uzņēmumu (iPS Media SIA, 50103915451, pamatkapitāls 2800 EUR, 2x reorganizēts), pozīcijā “Peļņa vai zaudējumi” ir viens no zemākajiem rādītājiem starp LV reģistrētajiem uzņēmumiem (2022.g.). Pieņemam, ka zaudējumu nav. Bet tad kur palikusi dižā peļņa? Likviditātes problēma vai?
    Parasti jau pakalpojumus un produktus reklamē gadījumos, ja neviens nepērk..

    Alberts Kviesis
    26.03.2024 16:20

    https://www.firmas.lv/lv/uznemumi/ips-media/50103915451
    Svarīgākie fakti – Strādā ar zaudējumiem 😐

    Biteme
    26.03.2024 16:21

    Ak tad tāpēc visa Rīga pilna ar samsunga apvelc un meklē, tā jau laikam ir.

    26.03.2024 16:34

    > Bet tad kur palikusi dižā peļņa?

    rakstā norādīts tikai apgrozījums, nevis peļņa.
    un, būsim atklāti, ar AS “Latvija” ar saviem simts akcionāriem ir ļoti neizdevīgi sadarboties, ja tavai firmai ir kaut mazākā peļņa.

    Reklāma