Web Analytics
More
    Reklāma

    Latviešu jaunuzņēmums māca visu pasauli fotografēt ar iPhone

    Jaunākie raksti

    Bija nepieciešami 6 gadi, lai ideja, kas radās vienkāršā studentu kopmītnē, kļūtu par vienu no veiksmīgākajiem e-apmācību biznesiem pasaulē. iPhone Photography School sākās kā blogs ar ieteikumiem fotografēšanā, izmantojot iPhone viedtālruni, bet jau drīz kļuva par strauji augošu e-apmācību platformu, kas 2017.gadā apgrozīja 5,2 miljonus EUR.

    Gandrīz 60 000 iedzīvotāju no lielākās daļas pasaules valstīm ir atzinīgi novērtējuši latviešu paveikto, uzsverot, ka apmācību veiksmes pamatā ir video kursi, kas izstrādāti vienkāršā, visiem saprotamā valodā un kas ļauj jebkuram interesentam attīstīt iemaņas bez nepieciešamām priekšzināšanām un izpratnes par sarežģītiem terminiem.

    Reklāma

    Līdz šim video kursi e-apmācību platformā tika veltīti fotografēšanas prasmju attīstīšanai ar iPhone viedtālruņiem. Lielais pieprasījums ļāva attīstīt nākamo ideju – piedāvājot video kursus arī tradicionālajā fotogrāfijā, ko apguvuši jau 7000 cilvēku.

    “Līdzšinējā pieredze liecina, ka cilvēki pasaulē ir gatavi un labprāt mācās ar video palīdzību.  Tomēr ir jāievēro vairāki principi, lai apmācības uzskatītu par rezultatīvām. Piemēram, video kursi ir strukturēti tā, lai sniegtu pircējam ne tikai teorētiskas zināšanas, bet arī praksē demonstrētu katru ieteikumu un pēc tam aicinātu klientu pašu atkārtot piemēru,” skaidro iPhone Photography School dibinātājs Emīls Pakārklis, piebilstot, ka ievērojot šo principu veiksmīgi e-vidē var mācīt ne tikai fotografēšanu.

    Viens no nozīmīgākajiem uzņēmuma attīstības lēcieniem bija 2017.gadā, kad, pateicoties veiksmīgai reklāmas stratēģijai Facebook sociālajā tīklā, izdevās kāpināt video pārdošanas apjomus pasaulē, palielinot apgrozījumu par 3,5 reizēm. “Mēs sekojam līdzi aktualitātēm online jomā, kas ir nemitīgā pārmaiņu procesā. Ik dienu izmēģinām dažādas taktikas, kā uzrunāt cilvēkus visā pasaulē. Varu apgalvot, ka neviens no malas mums nav palīdzējis, visas idejas ir pašu radītas un mēs mācāmies katru dienu, lai sasniegu vēl vairāk cilvēkus visā pasaulē,” stāsta Emīls Pakārklis piebilstot, ka vislielākais prieks visai komandai ir tad, kad tūkstošiem cilvēku atgriežas, lai turpinātu apgūt jaunas zināšašnas.

    iPhone Photography School nākotnes mērķi ir gana ambiciozi – kļūt par labāko fotografēšanas apmācības resursu pasaulē. Un, lai šādu mērķi sasniegto, svarīgi uzņēmumam ir veidot spēcīgu komandu, kas nozīmē izcilas darba vides izveide un būtiskas investīcijas komandas zināšanās. Tādēļ uzņēmuma vadība īpašu uzmanību pievērš darbinieku iespējām mācīties un strauji apgūt pašas jaunākās online biznesu tendences.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Lapsinieks
    11.06.2018 10:10

    Vai tad par šo kursors jau nerakstīja?

    Skābene
    11.06.2018 10:28
    Reply to  Lapsinieks

    Iphone lietotāji ir īpaši, tāpēc raksta atkārtoti! :D

    Janis Krukovskis
    11.06.2018 10:37
    Reply to  Lapsinieks

    Šī ir uzņēmuma preses relīze, ko, pieņemu, Kursors tikai publicē – saturs no paša uzņēmuma.

    Kristaps Skutelis
    11.06.2018 11:43

    Jā, kā jau augšā ir norādīts, šī ir preses relīze, ko gatavoja iPhone Photography School.

    Kristaps Lācis
    11.06.2018 12:45

    Jaunuzņēmums (angļu: start-up)[1] ir uz kādu inovatīvu ideju vai jaunu tehnoloģiju balstītas uzņēmējdarbības sākotnējais posms uzņēmuma, partnerības vai pagaidu organizācijas formā.
    6 gadi un apgrozījums miljonos liecina, ka uzņēmums sen vairs nav ne jauns, ne pagaidu.
    Džekiem žetons enīvei.

    Kristaps Skutelis
    11.06.2018 12:48

    Nuuu, stārtapi nereti ir arī miljardus dolāru vērti uzņēmumi tāpēc ne laiks, ne apgrozījums nav noteicošie tam vai uzņēmumu var saukt par stārtapu. Te drīzāk par to inovativitāti varētu parunāt, bet arī inovativitātei ir konkrēta definīcija, kam IPS varētu atbilst.

    Nettwerk
    12.06.2018 13:10

    Cik noderiigi un veiksmiigi tiek apguutas, pasniegtas zinaashanas. Tas ir katra uznjeemuma, lietotaaja zinjaa. Bet veiksmigs uznjemums ar tiesham lietotaaju pieredzi, kas ir apguvushi nodos taalaak kaa ieteiku pievienoties, nevis ar preses reliizi, kur reaalie cipari utml var neatbilst. Cik ir aktiivie lietotaaji, cik ir paveikushi, pabeigushi. Ar kaadiem iPhone tas tiek veikts. Pashlaik es veerteeju ljoti negatiivi.

    Reklāma