Web Analytics
More
    Reklāma

    Mercedes noslēdzis elektriskā kravas auto eActross 600 testus ziemas apstākļos pirms sērijveida ražošanas

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotāja Mercedes komerctransporta nodaļa noslēgusi ziemas testus elektriskajam eActross 600 kravas auto, gatavojoties sērijveida ražošanas uzsākšanai. Testi noritēja vairāku mēnešu garumā Somijā, Rovaniemi pilsētas apkaimē pie polārā loka. Šī bija pēdējā lielā testu programmas daļa, gatavojoties ražošanai.

    Testu laikā Somijā mašīnas bija pakļautas nelabvēlīgiem laikapstākļiem un zemām gaisa temperatūrām līdz pat -35 grādiem pēc Celsija. Testēšanas vadītājs Kristofs Vebers ir ļoti apmierināts ar sasniegtajiem rezultātiem gan Somijā, gan arī karstā laika testos Andalūzijas reģionā Spānijā.

    Šis kravas auto paredzēts tālbraucējiem un aprīkots 600kWh akumulatoru. Sākotnēji to būs iespējams lādēt ar 400kW jaudu, bet sagaidāms, ka laika gaitā tiks nodrošināta arī uzlāde ar megavata jaudu, apritē ienākot jaunajam MCS jeb “megawatt charging system” uzlādes standartam. Tiek solīts, ka mašīna ar pilnu akumulatoru spēs nobraukt 500 kilometrus. Tas tika aprēķināts, auto braucot ar 40 tonnu pilno masu un +20 grādos. Mercedes pagaidām neatklāj, kā auksts laiks ietekmē auto veiktspēju.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Gints
    21.03.2024 06:31

    Aukstā laikā vajadzēs patērēt 10% no baterijas lai uzsildītu sistēmas un tad atlikušais baterijas patēriņš būs tāds pats kā normālos apstākļos. Tātad kilometrus varēs nobraukt apmēram 400km. Bet ja būs pie ladētāja atpūtas laikā tad uzlade nodrošina apsildi sistēmai,un kilometrus varēs nobraukt apmēram 500km.

    Imants
    21.03.2024 08:50

    Dalīt uz pusēm, un vēl 10%

    Reklāma