Web Analytics
More
    Reklāma

    Google mēģina uzlabot meklēšanas algoritmu, lai izvairītos no MI ģenerēta un spama satura

    Jaunākie raksti

    Pasaules populārākā meklētājprogramma Google paziņojusi par uzlabojumiem un izmaiņām savos algoritmos, lai labāk cīnītos pret mākslīgā intelekta radīto saturu, kā arī izvairītos no dažādiem surogātpasta veidiem.

    Kopš Google uzsāka savu darbību, tā ir bijusi nebeidzama cīņa no mājaslapu īpašniekiem, lai savas lapas paceltu pēc iespējas augstāk meklēšanas rezultātos. Tikmēr uzņēmums no otras puses cenšas uzlabot meklēšanas algoritmus, lai lietotājiem piedāvātu tiešām labāko un orgniskāko atbildi, cik nu tas ir iespējams.

    Reklāma

    Taču MI laiks un nenormālās informācijas apjoms internetā šo procesu padara daudz sarežģītāku. Tāpēc Google paziņojusi par trim jauniem algoritma uzlabojumiem. Pirmais no tiem samazinās vērtību tādām lapām, kuras dienā ir spējīgas ģenerēt tūkstošiem mazu un nekvalitatīvu rakstu. Proti, tas tiek pasūtīts caur satura veidotājiem, kuri izmaksā ļoti lēti vai arī tiek izmantots mākslīgais intelekts satura radīšanā.

    Otrais punkts pazeminās tās lapas, kuras it kā ir uzticamas un labas, bet reklāmās izmanto ļoti dīvainu un nekvalitatīvu informāciju. Tas būs saistīts ar surogātpasta veidu, tādējādi samazinot mājaslapas reputāciju. Trešās izmaiņas skars tos, kuri izdomājuši iegādāties pamestu mājaslapas domēnu, kas joprojām ir populārs, un pielikt to pilnu ar ļoti neuzticamu saturu.

    Pirmā un trešā punkta izmaiņas jau ir stājušās spēkā, bet reputācijas jautājuma uzlabošanai Google dos 60 dienu periodu. Kā redzams, tad uzņēmums ir uzņēmis kursu, lai dabiski radītu cilvēku saturu liktu augstāk par mākslīgā intelekta ģenerēto, tomēr šī noteikti būs nebeidzama un ilga cīņa.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma