Web Analytics
More
    Reklāma

    Cilvēki tomēr nevēlas “abonēt” Fairphone viedtālruņus

    Jaunākie raksti

    Fairphone ir tāds interesants nišas viedtālruņu uzņēmums, kas fokusējas uz ilgtspējīgu produktu izstrādi. Tie ir viedtālruņi un aksesuāri, kas ir viegli salabojami un kuriem ilgus gadus tiek nodrošināts atbalsts.

    Lai vēl vairāk nāktu pretī saviem klientiem, Fairphone 2022. gadā palaida “Fairphone Easy” abonēšanas paklpojumu, kas par fiksētu mēneša maksu ļāva abonēt Fairphone 4 viedtālruni un saņemt piecu gadu garantiju. Papildus tam uzņēmums arī īpaši atalgoja tos, kuri rūpējas par ierīci. Piemēram, ja lietotājs izmanto “Fairphone 4” ilgāk par 12 mēnešiem, tas saņēma papildu ikmēneša atlaidi 2 eiro apmērā pirmajā gadā, 4 eiro atlaidi otrajā gadā utt. Taču, lai saņemtu šo atlaidi, telefonam jābūt bez nopietniem bojājumiem.

    Tomēr izskatās, ka klienti ne pārāk aktīvi izmantoja šo programmu un Fairphone paziņojis, ka šī programma tiek iepauzēta. Iemesls ir tāds, ka cilvēki tomēr labāk izvēlas iegādāties viedtālruņus nevis ilgstoši par tiem maksāt abonēšanas maksu (kas kaut kādā brīdī pārsniedz ierīces cenu).

    Pircējiem gan nevar pārmest, jo programmas ietvaros četru gadu laikā par Fairphone 4 tiktu samaksāts 930 eiro un pat tad telefons nepieder pircējam, bet ir jāatgriež Fairphone. Savukārt, pērkot to pa tiešo, tiktu samaksāti tikai 650 eiro. Starpība ir paliela un ir jābūt lielam zaļo lietu fanam, lai šādi pārmaksātu. Līdzīgas vēsmas par Fairphone 5 varam lasīt mūsu nesen publicētajā apskatā.

    Nedaudz dusmīgais Fairphone 5 apskats

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Jopt
    12.03.2024 17:43

    Visi tika grib abonēšanas maksu. Tā apnicis ka var viegli pieteikties un sarežģīti atteikt abonamentu. Ja jāizvēlases izvēlos pirkt vienreiz nevis abonēt.

    Reklāma