Web Analytics
More
    Reklāma

    “Accenture” plāno iegādāties MI mācību platformu “Udacity”

    Jaunākie raksti

    Konsultāciju uzņēmums “Accenture” paziņojis par plāniem iegādāties mācību platformu “Udacity”. Tā ir daļa no plāna izveidot savu apmācību platformu, kas vērsta uz pieaugošo interesi par mākslīgo intelektu (MI). Lai arī darījuma summa pagaidām nav atklāta, “Accenture” informē, ka ieguldīs 1 miljardu ASV dolāru tehnoloģiju mācību platformas “LearnVantage” izveidē.

    Runājot par “LearnVantage” piedāvāto saturu, “Accenture” skaidro, ka īpaši fokusēsies uz mākslīgā intelekta apmācībām darbiniekiem. “Accenture LearnVantage” globālais vadītājs Kishore Durg norādījis, ka ģeneratīvais MI šobrīd rada vienas no lielākajām pārmaiņām un transformē darba veikšanu. Šī tendence arī rada pieaugošu vajadzību uzņēmumiem  uzlabot darbinieku prasmes mākoņpakalpojumu, datu un MI jomā.

    Reklāma

    Kas attiecas uz “Udacity”, šis uzņēmums dibināts 2011. gadā un piedāvā dažādus tiešsaistes kursus un projektus tādās jomās kā programmēšana, datu zinātne, mākslīgais intelekts, digitālais mārketings u.c. Tiesa, šī gada sākumā baumoja, ka Indijas uzņēmums “Upgrad” vēlas iegādāties “Udacity” par 80 miljoniem dolāru. Izskatās, ka šis darījums tomēr izgāzies. Šobrīd 100% arī nav teikts, ka “Accenture” varēs iegādāties “Udacity”. Šis darījums vēl jāpārskata konkurences padomei.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma