Web Analytics
More
    Reklāma

    Volvo nesteigsies mainīt pretrunīgi vērtēto EX30 multimediju sistēmu

    Jaunākie raksti

    Volvo mazākais elektriskais krosovers EX30 pamazām sāk nonākt pie klientiem, bet no dažādiem apskatiem dzirdēti pretrunīgi viedokļi par auto multimediju sistēmu un kopējo digitāli-centrisko uzbūvi – lielāko daļu funkciju vada tieši ekrāns un fizisku pogu skaits samazināts līdz minimumam. Auto apskatnieki (gaidām arī mūsu otra Māra apskatu no Spānijas) izteikušies gana kritiski, bet Volvo nesteigsies kaut ko pārtaisīt.

    “Šobrīd mēs definējam, kam tieši jābūt programmatūras versijā v2.0, kuru klienti gada otrajā daļā saņems kā atjauninājumu. Gribam saņemt datus un klientu atsauksmes, pirms pieņemam konkrētus lēmumus par šī atjauninājuma saturu, bet mēs izskatām iespējamās izmaiņas, kādu informāciju attēlot galvenajā ekrāna sadaļā, kā arī vadītāja īsceļu funkcijas,” saka Volvo kompaktklases auto programmas vadītājs Akhils Krišnans.

    Šā gada sākumā izskanēja ziņas, ka Volvo uz neilgu laiku atliek EX30 piegādes klientiem, jo ražotājs veic programmatūras atjaunināšanas darbus. Turklāt tādus, kas obligāti jāveic pie dīlera un to nevarēja izdarīt “pa gaisu” jeb ar “over-the-air” uzlabojumiem. Krišnans neslēpj, ka tas tika darīts, bet ar to Volvo veica sīkas korekcijas atsevišķās detaļās nevis globālas izmaiņas.

    Volvo liek lielas cerības uz šo modeli un, godīgi sakot, arī man pašam šis auto šķiet ļoti, ļoti interesants. Ražotājs ar EX30 cer piesaistīt gados jaunāku pircēju. Modelis veidots, domājot par ilgtspējas jautājumiem, ražotājam cenšoties samazināt arī dažādu detaļu daudzumu un sarežģītību mašīnā. Tas novedis pie ļoti daudzu sistēmu centralizācijas lielajā ekrānā, bet tā lietošana ne vienmēr izrādījusies tik ērta.

    Volvo EX30 izmēģinājums Barselonā – konkurentu slepkava ir ieradies

    AvotsAutocar
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Normunds
    28.02.2024 12:39

    Nogāju garām, vienā no lielveikaliem. Auto diviem un varbūt ar vienu mazu bērnu. Priekš diviem nebūs vieta mantām, ratiem.

    Labvēlis
    28.02.2024 14:47

    Tā ekrānu sērga ir galīgi garām. Sajūta tieši ir lētums un slinkums, nevis ōōlalā re ku mans līzīngs. Zināt kapēc pogas ir stipri pārākas par ekrānu? Jo dēļ to atšķirīgās tekstūras, formas un pozīcijas tev nav jānovērš skats no ceļa lai veiktu to funkciju. Un zin kas pogai vai slēdzim ir neatkārtojami labs? To nospiežot dēļ kustības un klikšķa tu zini ka tu patiešām esi izsaucis funkciju un tev nevajag blenzt uz to lai apstiprinātu ka tiešām ir. Feini ja pogai mainās fona apgaismojums atkarībā vai strādā. Es saprastu ka lētiem auto liek ekrānus jo viss vienuviet un ir vienā pozīcijā, bet premium vai luksusa auto poga kas ir izgatavota no metāla un ir ar baudāmu kustību ir daļa no auto dizaina, pieredzes un cenas pamatojuma. Tač atcerās kā patīk klikšķināt feinu, viegli iesvarotu pildspalvu? Nesaku ka visam jābūt maziņās pogās kā vecam maģim, bet pagriezieniem (ej dirst īlon), gaismām (ej dirst VAG), klimatam (ej dirst Volvo) un lielai daļai radio funkcijām, kā skaņai ir jābūt pogām, jo tās ir lietas kuras izmantojam bieži un meklēt bremzējošās izvēlnēs ir absolūti garām – neskatoties tām virsū veicam manipulāciju. Un tas ka spidometru aizvāc prom uz planšeti vidū ir mataina kaka no… Read more »

    azad
    28.02.2024 14:58

    Nokopējuši Teslu, kas nav domāts kā kompliments. Pēc izskata un cik apskatos dzirdēts arī kvalitātes šis viss ir tāds lētums. Autobūves lejupslīde kvalitātē. Ielikta viena planšete un tagad tur lūri. Kāpēc ir tik grūti uztaisīt standarta paneli aiz stūres, kur tu redzi pamata informāciju, lai nav jābakstās planšetē. Tas viss par drošību ir tikai pļāpas, kā šāda planšete var būt drošāka.

    Wilxly
    28.02.2024 17:54

    Cimdu kastītes atvēršana caur planšeti, un avārijas poga tikai planšetē. Tas ir neērti un stulbi. Tas galīgi nav premium auto.

    azad
    28.02.2024 18:58
    Reply to  Wilxly

    Volvo arī nav nekāda premium. Bija priekšstats, ka XC60 jau teju pieskaitāms Q5, ne tikai pēc klases, bet arī kvalitātes. Sanāca pačamdīt vienu XC60, pat R line, nu tāds lētucis, plastmasās viss, grab, durvis aizmugurējās kā no kartona liekas. Baigi biju vīlies, neredzu nekādus argumentus, lai to tarataiku pieskaitītu premium segmentam. Un elektriskie ir vēl piedavām nesmuki😂

    Edgars
    28.02.2024 20:21

    Nez, man patīk. Gan volvo, gan konkrēti arī ex30… :)
    Saprotams, lai dabūtu lejā cenu, ir jāiet uz kompromisiem.

    Reklāma