ASV joprojām norisinās izmeklēšana, vai Google un Apple sadarbība Safari meklētājprogrammas izmantošanā ir atbilstoša godīgai komercpraksei. Lietas izskatīšanā publiskota informācija, ka arī Microsoft centies piedāvāt izmantot Bing meklētāju sešas reizes.
Šī informācija tiek izmantota esošās sadarbības aizstāvībai, norādot uz to, ka Apple ir bijuši piedāvājumi no citām meklētājprogrammām, bet uzņēmums izvēlējies it kā labāko un atbilstošāko. Microsoft ar savu meklētāju Bing pie Apple vērsies 2009., 2013., 2015., 2016., 2018. un 2020. gadā.
Pirms sešiem gadiem Microsoft arī mēģinājis Apple pārdot Bing, norādot, ka ir veikti lieli uzlabojumi meklētājprogrammas darbībā. Kā zināms, tas nav rezultējies darījumā, un joprojām Google ir noklusētā meklētājprogramma Safari pārlūkā. Apple norāda uz to, ka Google sniedz labāko meklēšanas kvalitāti, tikmēr Bing to nespēja sniegt. Tāpat uzņēmums nav redzējis nākotnes uzlabojumus, ja tiktu izmantotu papildu investīcijas.
Kaut arī šis ir vismaz kāds pierādījums, ka Apple un Google sadarbība nav tikai liels bizness, kas Apple katru gadu ienes vairākus miljardus dolāru, tikmēr nozares eksperti joprojām paliek pie tā, ka šis ir tīrs biznesa darījums. Līdz ar to Apple tā pa īstam arī nekad nav vēlējies noslēgt sadarbību ar Microsoft Bing.
“ja tiktu izmantotu papildu investīcijas” > vai nu “ja tiktu izmantotas papildu investīcijas”, vai arī “ja izmantotu papildu investīcijas”.