Februāra sākumā “Microsoft” prezentēja jaunu meklētāja “Bing” versiju ar integrētu mākslīgā intelekta (MI) čatbotu. Trīs mēnešus vēlāk uzņēmums paziņojis, ka jaunais risinājums beidzot pieejams visiem un vairs nav jāgaida rindā, lai pačatotu ar jauno robotu. Papildus tam “Bing” MI čatbots tagad piedāvā vairākas jaunas iespējas, piemēram, veikt rezervācijas restorānā, atbildes dažādos formātos, čata vēsturi u.c. funkcijas.
Lai izmantotu “Bing” čatbotu, lietotājiem vairs nav jāpiesakās gaidīšanas sarakstā. Taču joprojām nepieciešams pierakstīties pakalpojumā “Bing”. Tā kā čatbots tagad pieejams plašākam lietotāju lokam, “Microsoft” tam pievienojis vairākas jaunas iespējas. Piemēram, robots var atbildēt ne tikai teksta veidā, bet arī, izmantojot diagrammas, grafikus, dažādus formatējumus. “Microsoft” informē, ka strādā arī pie multimodāla atbalsta, kas lietotājam ļautu augšupielādēt attēlus, video, lai atrastu konkrētu saturu.
Vēl viens uzlabojums, ko novērtēs liela daļa lietotāju, ir čata vēstures pievienošana. Iepriekš lietotāja saruna ar “Bing” čatbotu netika saglabāta, taču tagad pēc vajadzības iespējams turpināt vecākas diskusijas. Tāpat tiek strādāts pie tā, lai sarunās iekļautu kontekstu no iepriekšējiem čatiem. “Microsoft” pievienojis arī citas izmaiņas, kas sarunu ar čatbotu padarīs ērtāku un viedāku.