Web Analytics
More
    Reklāma

    “ChatGPT” tagad spēj atcerēties iepriekšējās sarakstes

    Jaunākie raksti

    Viens no lielākajiem mākslīgā intelekta (MI) čatbotu trūkumiem līdz šim bijis tas, ka tiem nav atmiņas. Robots neatcerēsies, kas esi un ko vaicāji iepriekš, tāpēc katra jauna saruna  jāsāk “kā no baltas lapas”. Protams, tas viss darīts privātuma nolūkos, taču vienlaikus kavējis čatbotu attīstību un to kļūšanu par īstu digitālo palīgu, kas pazīst lietotāju un spēj ātri palīdzēt. “OpenAI” mēģina šo problēmu risināt un savam MI robotam “ChatGPT” dāvājis atmiņu.

    Integrētā atmiņa ļaus “ChatGPT” atcerēties svarīgāko informāciju no iepriekšējām sarunām un izmantot to atbildēm nākotnē. Piemēram, lietotājs var likt čatbotam atcerēties kaut ko konkrētu, kā faktu par alerģijas esamību, tipiskas darba dienas plānu utml. “ChatGPT” automātiski saglabās šo informāciju un vajadzības gadījumā izmantos to turpmākajām sarunām un uzdevumiem. Jo biežāk lietotājs komunicēs ar robotu, jo vairāk informācijas tas saglabās, kļūs gudrāks un labāk spēs apmierināt lietotāja vajadzības.

    Reklāma

    “OpenAI” arī norāda, ka katram individuālajam un pielāgotajam GPT modelim būs sava unikālā atmiņa. Viens no piemēriem ir “Books GPT”, kas spēs atcerēties, piemēram, kuras grāmatas lietotājs ir lasījis un kādi žanri patīk. “OpenAI” janvārī atvērtais “GPT Store” piedāvā kaudzi ar unikāliem čatbotiem, kuri atbild par dažādām jomām un kuru jaunā atmiņas funkcija sniegs lielu pienesumu.

    Tāpat uzņēmums vērš uzmanību, ka lietotāji varēs kontrolēt, ko čatbotam atcerēties un ko nē. Atliek tikai vienkārši pateikt, lai tas kaut ko aizmirst, un tas notiks.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma