Mazliet vairāk kā pirms gada, īsu brīdi pēc tam, kad Īlons Masks iegādājās “X” (“Twitter”), tā dibinātājs un bijušais vadītājs Džeks Dorsijs paziņoja par jaunu mikroblogošanas vietni – decentralizētu sociālo tīklu “Bluesky”. Lai arī lietotnē reģistrēšanās notiek ar ielūgumu starpniecību, septembrī tās lietotāju skaits sasniedza vienu miljonu. Tā kā interese par “Bluesky” aug, tās izstrādātāji nolēma tajā ieviest svaigas pārmaiņas – nomainīt logo un ļaut iepazīties ar saturu arī tiem, kuriem nav savs “Bluesky” konts.
Uzņēmuma izpilddirektors Džejs Grēbers pagājušonedēļ paziņoja, ka “Bluesky” ieraksti tagad ir redzami neatkarīgi no tā, vai personai ir vai nav savs lietotāja konts. Tas nozīmē, ka lietotāji var kopīgot saturu arī ar cilvēkiem, kuri nav reģistrējušies šajā lietotnē, un tādējādi sasniegt lielāku auditoriju. Tas ir diezgan ērti, jo “Bluesky” joprojām funkcionē kā slēgts, uz ielūgumiem balstīts sociālais tīkls.
Bez tā vēl viens liels jaunums ir “Bluesky” jaunais logo. Ja iepriekš lietotnes logotipā bija redzami mākoņi uz zilu debesu fona, tad tagad šo bildi nomainījis zils tauriņš. Grēbers norāda, ka šīs vizuālās izmaiņas ilustrē to, ka uzņēmums “sāk pamest savu kūniņu un pārtapt par tauriņu”, ko labi pierāda atvēršanās lielākai auditorijai.
Un tvītu vietā tur būs blūzs?
Zilziņa