Web Analytics
More
    Reklāma

    “Apple” vēlas sadarboties ar ziņu izdevējiem, lai apmācītu savus MI modeļus

    Jaunākie raksti

    Šī gada laikā daudzi lielie tehnoloģiju uzņēmumi būtisku fokusu likuši uz mākslīgā intelekta (MI) risinājumiem, tostarp čatbotu, MI modeļu un citu rīku izveidi. “Apple” šajā ziņā bijis visai kluss un izvairīgi runājis par saviem plāniem MI jomā. Taču šķiet, ka tas mainīsies. Ziņots, ka pēdējo nedēļu laikā “Apple” uzsācis sarunas ar lielākajiem izdevējiem un ziņu organizācijām, lai lūgtu atļauju izmantot to saturu savu MI modeļu izstrādē.

    Norādīts, ka šo ziņu saturu “Apple”, protams, nevēlas izmantot bez maksas un ziņu izdevējiem piedāvā noslēgt daudzgadu līgumu “vismaz 50 miljonu dolāru apmērā” par piekļuvi viņu ziņu arhīviem. Tomēr šķiet, ka daļa ziņu izdevēju par šo piedāvājumu nav īsti droši un pauduši bažas par sekām un juridiskām problēmām, kas radīsies, ja “Apple” vairāku gadu garumā būs piekļuve viņu ziņu saturam.

    Reklāma


    Jāpiezīmē, ka “Apple” nebūtu vienīgais, kas izmantotu ziņu saturu savu MI modeļu apmācībai. Piemēram, “OpenAI” parakstījis līgumus ar “Associated Press” un “Politico” mātesuzņēmumu “Axel Springer”, lai izmantotu viņu saturu. Savukārt “Apple” ir noskatījis sadarbību ar tādiem grandiem kā “Condé Nast”, “NBC News” un IAC, kas ir pazīstami ar saviem izdevumiem: “Vogue”, “Wired”, “Vanity Fair”, “Ars Technica”, “People” un citiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma