Web Analytics
More
    Reklāma

    Ļaunprātīga monopola stāvokļa izmantošana Google izmaksās 700 miljonus

    Jaunākie raksti

    Papildu tam, ka Google zaudēja cīņu ar Epic Games par neatbilstošu komercprakse Play Store lietotņu veikalā, tagad nāksies šķirties no 700 miljoniem dolāru par līdzīgu situāciju, sākot jau no 2016. gada.

    Google mātes uzņēmums Alphabet ir piekritis piespriestajam 700 miljonu dolāru sodam, kas saistīts ar 2021. gadā izvirzīto konkurences prasību pret Play Store. Visi ASV štati ir apsūdzējuši Google par nevajadzīgu maksu ieturēšanu no lietotnēm, kā arī to izplatības ierobežošanu Android ierīcēs. Tālāk tas nozīmējis mākslīgi paaugstinātus izdevumus gala lietotājiem.

    Reklāma

    Līdz ar to Alphabet šķirsies no 630 miljoniem dolāru, kas aizies pašiem lietotājiem, bet 70 miljoni tiks iemaksāti īpašā fondā. Lietotāji, kuri iegādājās kādu lietotni no 2016. gada 16. augusta līdz 2023. gada 30 septembri, saņems vismaz 2 dolāru lielu naudas atgriešanu. Tiesa, tas attieksies uz ASV tirgu.

    Tiesas spriedums bija zināms jau septembrī, tomēr informācija tika turēta noslēpumā, lai neietekmētu notiekošo tiesu starp Epic Games un Google. Papildu soda apmaksai, Google mainīs Play Store lietošanas noteikumus, sniedzot plašākas iespējas izstrādātājiem izmantot trešo pušu maksāšanas servisus un citas lietas. Interesanti, kā šis lēmums ietekmēs Apple App Store monopolistisko stāvokli.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    gunarros
    21.12.2023 09:49

    …Interesanti, kā šis lēmums ietekmēs Apple App Store monopolistisko stāvokli…. Tieši nekā neietekmēs.

    REALAIS
    21.12.2023 10:16
    Reply to  gunarros

    Kamēr viņus kā nākošos izvazās pa tiesu. Epic mierīgi varēs atkal atvērt jaunu lietu pret Apple.

    Skābene
    21.12.2023 12:10
    Reply to  gunarros

    Vistiešākajā, …..ir precedents, … būs analoģijas!

    Krotow
    21.12.2023 17:50

    Tas gadījumā nav par iemeslu caur Google reklāmu freimworku nākošo reklāmu pēkšņam uzbāzīguma pieaugumam? Bloķējošās dubultās vai pat četrkāršās videoreklāmas ar kaut kādu pilnīgo sviestu. Reiz likās ka baneri ir slikti. Tagad tikai baneru laikus ar skumjām atceros.

    Reklāma