Web Analytics
More
    Reklāma

    “Spotify” testē mākslīgā intelekta ģenerētus mūzikas atskaņošanas sarakstus

    Jaunākie raksti

    Oktobra sākumā jau rakstījām, ka mūzikas straumēšanas gigants “Spotify“, iespējams, piedāvās mākslīgā intelekta (MI) ģenerētus mūzikas atskaņošanas sarakstus. Runas bijušas patiesas, jo uzņēmums tagad apstiprinājis, ka testē šādu funkciju, taču vēl nav skaidrs, vai tā tiks oficiāli izlaista.

    Kā jau bija teikts iepriekš, jaunās funkcijas galvenā ideja ir dot iespēju lietotājiem izveidot teksta uzvednes, uz kuru pamata MI ģenerēs unikālus atskaņošanas sarakstus. “Spotify” šo funkciju raksturo kā iespēju pārvērst savas idejas atskaņošanas sarakstos, izmantojot MI tehnoloģiju.

    Reklāma

    Ekrānuzņēmums no TikTok lietotāja @robdad_

    “Spotify” arī dalījies ar vairākiem teksta uzvedņu piemēriem. Lietotāji var veidot dažādas uzvednes, atkarībā no tā, kādu mūziku vēlas klausīties, kur atrodas, ko dara, kāds ir noskaņojums, intereses utt. Viens no piemēriem ir palūgt izveidot atskaņošanas sarakstu ar “Witch House Exploration” skaņdarbiem. Robots to izveido, un lietotājs pēc tam var atlasīt no šī saraksta tās dziesmas, kuras patīk.

    Pagaidām “Spotify” visai izvairīgi runā par to, vai MI ģenerētu atskaņošanas sarakstu funkcija tiks izlaista. Katrā ziņā tā būtu laba iespēja gadījumos, kad nav prātā noteiktas dziesmas, kuras gribētu klausīties, bet ir konkrētas idejas par mūziku.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma