Vācu autokoncerns Volkswagen metot acis kaimiņvalsts Francijas virzienā, lai sadarbībā ar Renault izstrādātu budžeta klases elektriskās mašīnas, ziņo vācu izdevums Handesblatt, atsaucoties uz saviem avotiem koncernā. Nav noslēpums, ka VW elektroauto piedāvājums šobrīd arvien vairāk atpaliek no konkurentiem un pat zīmola vadītājs atzīst skarbo realitāti – Volkswagen šobrīd ir nekonkurētspējīgs.
Volkswagen vēloties sadarboties ar Renault, lai attīstītu platformu jauniem elektriskajiem modeļiem, kuru sākumcena plānota ap 20 tūkstošiem eiro. Autoražotājam pietuvinātie avoti gan saka, ka pārrunas starp abām kompānijām ir ļoti agrīnā stadijā un tās beigu beigās var palikt bez taustāma rezultāta.
Zināms, ka Volkswagen mērķis ir attīstīt vismaz divus izmaksu ziņā lētākus elektroauto – viens no tiem būs sērijveida versija ID.2all konceptam un tai vajadzētu maksāt sākot no 25 tūkstošiem, taču plānots vēl vismaz viens lētāks modelis, ieņemot tagadējo e-up!/Polo nišu.
Plašām masām pieejamu elektroauto izstrāde šobrīd ir viena no galvenajām autobūves tendencēm, īpaši Eiropā – Stellantis koncerns nesen nāca klajā ar Citroen e-C3 un viņiem padomā ir vēl vairāki modeļi, tāpat eiropiešiem ļoti nopietni jāuztver konkurence no Āzijas, proti, ķīniešu autoražotāji ar tiešām lielām ambīcijām ienāk Eiropā, pamazām cenšoties izkonkurēt vietējos ražotājus.
VW, Renault, Sākumcena 20 k€… viņiem pašiem smiekli nenāk? Galā atkal būs 30 k€+. Vai arī tas auto nebūs lietojams.
Ievērtē golf cart, tikai $10K
Ja ir pārņēmis uztraukums par dārgu lietu, tad varu nomierināt – tātad nafig nevajag. Tik vienkārši.
Var būt ka nevajag. Taču lai tad necepas ka netiek vaļā no veciem degvielas auto privāto auto sektorā.
Kristaps uztaisīs rakstu , kā tad gāja un kādas rieoas izvēlējās. Šrota adrese
Tak bija jau riepu raksts: https://kursors.lv/2023/11/28/ka-es-pirku-riepas-savam-lietotajam-elektroauto/
Hei Kristap, kad sagaidāms nākošais raksts ar atskatu par tiktāl “saštepselēto” vs sākotnējais/ plānotais budžets. Varbūt ir izdevies atrast iemeslu, kāpēc atšķirīgs kWh patēriņš ar kolēģa EV ( ēdelīgāks aprīkojums un vai plānāks pakojums )?
Vai naktīs nav jāraujas augšā ar domu vai atcerējos “ieštepselēt” ?
EV savaldīšana un apstāšanās ceļš uz piebraukta sniega/ sniega putrā/ ledutiņš ?
Būs, būs. Man ir apdarītas visas intervijas un tagad atlicis pašam sarakstīt nākamos rakstus. Patēriņa jautājums arī diezgan skaidrs – ja braucieni ir īsi, sniegoti un vēlamies sildīties, tad patēriņš būs liels. Līdzko braucieni paliek garāki, patēriņš samazinās. Tā, ka mani vairs nesatrauc tā it kā lielā atšķirība no cita komentētāja auto patēriņa. Viss ir normas robežās. Par lādēšanu vispār vairs nesatraucos, mājas lādētājs maina VISU. Esmu arī pieradis pie braukšanas ziemā. Nekur neesmu vēl iesprūdis.
Tur taču minēts – tas ap 20k būs VW e-up/polo analogs – tātad vairumam tas nebūs lietojams.
Būtu ID3 no 20k un ID4 no 25k – tad es saprastu.
Tas ko vajag – mazo hečbeku vai sedanu un universāli, kādus vairs netaisa. To pašu Golf vai Focus, tikai elektriskus un pa 20-25k€.
Kādā ziņā vairumam nebūs lietojams? Eiropā pārdotāko auto topā pusi sastāda Reno clio un līdzīga izmēra auto.
Jā, bet gan jau dēļ mazākiem nodokļiem, ne baigās patikas pret tādiem auto.
Pie mums domāju populārākie ir mazie SUV Qashqai, Tiguan utt.
Vecās Eiropas pilsētās, piepilsētās, kur ziemīgi laikapstākļi vairs ir tikai uz 5 min, auto pamatā izvēlas nokļūšanai no A uz B. Mazlitrāžas dzinēji, pārsvarā ekonomiskas benzīna šujmašīnas. No masas izlec vienīgi to nāciju pārstāvji, kuriem ir svarīgi izrādīties uz āru, ieskaitot skaļu audio sistēmu.
Šad tad var manīt turīgos ar retro kategorijas dampjiem.
Centrā spieto EV entuziasti un taksisti.