Pat ja ikdienā neizmantojiet mākslīgā intelekta darbinātos servisus un tas neliekas aktuāli, tikmēr uzņēmumi jebkurā gadījumā tos cenšas integrēt savos produktos. Arī Meta grasās piedāvāt dažādus MI rīkus savās lietotnēs.
Meta jau šobrīd testē dažādus ģeneratīvā mākslīgā intelekta iespējas Instagram, WhatsApp un Facebook platformās. Pēc Meta teiktā, šīs izmaiņas skars visus līmeņus, kas ir sākot no reklāmām līdz saziņai. Piemēram, Messenger lietotnē būs iespējams uzdot dažādus jautājumus mākslīgajam intelektam.
Otrs reāli noderīgais piemērs ikdienas lietošanā būs iespēja uzģenerēt speciālas bildes Facebook ierakstā vai WhatsApp saziņā, kas ļautu komunicēt atraktīvākā veidā. Protams, šeit ļoti svarīgi ir saprast, ka bilde tiešām ir mākslīgi radīta un nav īsta. Meta jau strādā pie tā, lai radītu īpašu ūdenszīmi, kas ļaus atšķirt īstu foto no mākslīgi uzģenerēta.
Today, we’re sharing updates to our core AI experiences and new capabilities you can discover across our family of apps. Read all about it here: https://t.co/9CjalsAVKE pic.twitter.com/uQ4mUwJCxi
— Meta (@Meta) December 6, 2023
Tāpat bažas dara dezinformācijas laikmets, kurā mākslīgajam intelektam ir ļoti lielas iespējas kļūt par visefektīvāko ieroci. Īpaši, kad tas ir saistīts ar politisko informāciju un lielajiem sociālajiem tīkliem. Līdz ar to Meta ir jādomā arī pie tā, kā moderēt un pārvaldīt šo informāciju.