Mākslīgais intelekts (MI) un čatboti noteikti ir šī gada viena no aktuālākajām tendencēm. Teju ik dienu parādās kāda ziņa par to, ka kāds nozares milzis izdomājis izstrādāt MI risinājumu un piedāvāt to klientiem. Viens no tiem, par ko gribas pastāstīt, ir “Mastercard”. “Mastercard” digitālās personalizācijas un mākslīgā intelekta meitasuzņēmums “Dynamic Yield by Mastercard” novembra izskaņā izziņoja savu MI čatbotu “Shopping Muse”, kas palīdzēs ar iepirkšanos.
Saskaņā ar “Dynamic Yield” robots “Shopping Muse” “mainīs to, kā patērētāji meklē un atrod preces mazumtirgotāju digitālajos katalogos”. Lietotāji varēs uzdot vaicājumus vienkāršā valodā, un čatbots sniegs personalizētus ieteikumus. Pagaidām vēl nav precizēts, kurās e-komercijas vietnēs jaunais risinājums būs pieejams.
“Mastercard Dynamic Yield” izpilddirektors Ori Bauers uzsver, ka personalizēta pieeja sniedz cilvēkiem tādu iepirkšanās pieredzi, kādu viņi vēlas. Ar mākslīgā intelekta palīdzību uzņēmuma mērķis ir nodrošināt visaptverošu un pielāgotu iepirkšanos tiešsaistē.
Jāpiezīmē, ka “Mastercard” 2022. gadā iegādājās digitālās personalizācijas uzņēmumu “Dynamic Yield” no toreizējā īpašnieka “McDonald’s” un pēc tam to pārdēvēja par “Dynamic Yield by Mastercard”.
“Kur vislētāk nopirkt bitcoin?”