Pagājušās nedēļas izskaņā Amerikas tirgu pāršalkusi ziņa par to, ka elektroierīču aksesuāru uzņēmums Dbrand iesūdzējis tiesā citu nozares zīmolu Casetify par caurspīdīgo dizainu zagšanu.
Dbrand ir uzņēmums, kuram ir visai trāpīgs mārketings un ļoti interesanti aksesuāri mūsu elektroierīcēm. Kā viens no to zināmākajiem dizainiem ir caurspīdīgu ierīču imitācija, kas tiek radīta kopā ar YouTube kanālu JerryRigEverything. Tajā tiek izjauktas visās aktuālās mobilās ierīces, kuras izmantojam ikdienā.
Līdzīgus dizainus piedāvā arī cits uzņēmums Casetify, un pēc kādas analīzes atklājies, ka tieši viņi varētu būt neatļauti izmantojuši Dbrand radītos dizainus. Kaut arī sākumā Casetify noliedza šādu informāciju, tomēr diezgan ātri šāda stila aksesuāri tika izņemta no piedāvājuma.
Dbrand savu prasību pamato ar to, ka dizainos ir redzami dažādi slēptie elementi jeb angliski saucamās easter eggs. Tāpat redzams, ka Casetify atšķirīgiem telefonu modeļiem izmanto vienu dizainu, kas vēl pastiprina aizdomas, ka šie vāciņi veidoti nekvalitatīvi un kopējot citu darbu. Līdz ar to šobrīd ir iesniegta prasība tiesā, lai tā lemj par šo situāciju, kas visai pamatīgi pāršalkusi ASV.