Web Analytics
More
    Reklāma

    Stellantis plāno septiņus budžeta klases auto, mērķējot konkurēt ar ķīniešiem

    Jaunākie raksti

    Stellantis koncerna pārstāvji paziņojuši, ka tiek plānoti vismaz septiņi budžeta klases auto no koncerna sastāvā esošajiem zīmoliem, lai tas spētu konkurēt ar ķīniešu piedāvātajām mašīnām un cenām. Daļa no tiem būs elektroauto, taču ne visi.

    Zināms, ka Stellantis koncerns attīsta četras lielās platformas – STLA Small, STLA Medium, STLA Large un STLA Frame, lai tādējādi aptvertu teju visu automašīnu klāstu, kas šobrīd vispār tiek tirgots. Pirmo trīs platformu nosaukumi runā paši par sevi un to, kādām mašīnām tās paredzētas, savukārt STLA Frame paredzēta lai ražotu specifiskākus modeļus, kas paredzēti bezceļiem.

    Viens no Stellantis zīmoliem Citroen nupat prezentēja savu budžeta klases elektroauto e-C3, bet interesanti, ka tas neizmanto nevienu no četrām platformām – e-C3 radīts uz speciāli Eiropai pielāgotas Smart Car platformas. Platformas galvenais inženieris Reno Turtē intervijā Automotive News paskaidroja, ka šī platforma veidota tā, lai tajā varētu ievietot arī iekšdedzes dzinēju, bet jau nākamgad gaidāmi vēl vismaz divi jauni modeļi.

    Konkurenci Eiropā arvien vairāk saasina ķīniešu elektroauto ražotāji, kuri turpina agresīvu paplašināšanās politiku Eiropā. Nav noslēpums, ka Eiropa meklē veidus, kā ierobežot ķīniešus, jo viņu autoražotāji gūst priekšrocības, izmantojot milzīgas valsts subsīdijas auto attīstībai un ražošanai.

    Kas attiecas uz “budžeta klasi”, mašīnu cena pagaidām nav zināma, taču e-C3 ir zināms atskaites punkts – Eiropā tas maksā 23 300 eiro (precīza cena Latvijā vēl tiks precizēta). Ja pieņemam, ka elektroauto joprojām ir dārgāki nekā līdzīga izmēra mašīna ar iekšdedzes dzinēju, tad katrs pats var izdarīt savu minējumu, kādā cenu kategorijā tēmē Stellantis.

    AvotsMotor1
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma