Web Analytics
More
    Reklāma

    “X” satura veidotājiem samaksājis jau gandrīz 20 miljonus dolāru

    Jaunākie raksti

    Jūlija vidū jau rakstījām, ka “X” (“Twitter”) sācis maksāt satura veidotājiem. Lai saņemtu kaut kādu naudiņu, viens no nosacījumiem ir saviem ierakstiem savākt vismaz piecus miljonus skatījumu mēnesī. Skaidrs, ka pie šādas papildus peļņas var tikt vai nu sabiedrībā zināmi cilvēki vai arī aktīvi tvītotāji. “X” izpilddirektore Linda Jakarino (Linda Yaccarino) nesenā ierakstā atklājusi, ka uzņēmums kopš jūlija vidus satura veidotājiem izmaksājis teju 20 miljonus ASV dolāru.

    Samaksas lielums balstīts uz reklāmām, kuras izvietotas satura veidotāju “X” publicēto ierakstu atbilžu sadaļā. Līdz ar to maksāts tiek no reklāmdevēju naudas, ko “X” saņem. Uzņēmums arī iepriekš norādījis, ka šādas sistēmas mērķis ir mudināt lietotājus publicēt vairāk populāra satura, tādā veidā ļaujot nopelnīt gan pašiem sev, gan “X”.

    Reklāma

    “X” jau iepriekš informējis, ka, lai lietotājs varētu saņemt satura veidotāja atlīdzību, ir jāizpilda vairāki nosacījumi. Pirmkārt, jābūt “X Premium” maksas abonementa plānam. Otrkārt, publicētajiem ierakstiem katrā no pēdējiem trim mēnešiem jāsasniedz vismaz pieci miljoni skatījumu. Treškārt, lietotājam jābūt vismaz 500 sekotājiem. Ceturtkārt, nepieciešams ievērot “Creator Subscriptions” politiku.

    Daudzi arī šaubās, vai “X” pietiks līdzekļu ilgtermiņā maksāt satura veidotājiem. Te ļoti daudz atkarīgs arī no reklāmdevēju noskaņojuma, taču Jakarino izteikusies, ka nākamgad “X” varētu beidzot strādāt ar peļņu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma