Ķīniešu autoražotājs BYD strādā pie jauna modeļa Yangwang U6 ar mērķi to padarīt par pasaulē aerodinamiskāko sērijveida elektroauto. Tā liecina ieraksti ķīniešu sociālās saziņas platformā Weibo, uz kuriem atsaucas par Ķīnas elektroauto nozari rakstošais medijs CarNewsChina.
Šobrīd pasaulē aerodinamiskākā sērijveida elektroauto gods pieder Lucid Air – tā aerodinamiskās pretestības koeficents ir Cd 0,197, taču BYD plāno to pārspēt. Zemāks pretestības koeficents elektroauto kontekstā ir ļoti laba īpašība, jo nodrošina zemāku patēriņu un lielāku nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi.
Ziņas no Ķīnas liecina, ka Yangwang U6 aerodinamiskās pretestības koeficents ir 0,195. Atšķrība ir pavisam neliela, taču tas ir labāk nekā Lucid Air. Kas attiecas tieši uz šo Yangwang zīmolu, tad tas ir BYD luksusklases zīmols, kas radīts nesen. Tiek gaidīts, ka U6 būs nākamais prezentētais modelis. Ķīniešu publikācijā kā viens no šī jaunā modeļa konkurentiem tiek minēts Tesla Model S Plaid un tiek pieļauta iespēja, ka BYD šo modeli aprīkos ar četru elektromotoru sistēmu, kas attīsta 1180 zirgspēkus. Tāda jau izmantota Yangwang U8 automašīnā. Ar šo zīmolu radīts arī U9 superauto, kas redzams titulbildē. Prognozētā sākumcena jaunajam modelim ir ap 110 tūkstošiem ASV dolāru.
Izskatās labi!
Ķīnieši, ek….nejēdza pat uzlikt karbona vākus riteņu diskiem savam visaerodinamiskākajam modelim. Viņi tikai vīrusus māk taisīt))
Rakstā nav pietiekami labi uzsvērts, ka tas “super aerodinamiskais nav tas kas bildē”, bet vēl nepubliskots modelis. Jo tas bildē uz 0.195 nu nekādi nevelk, pakaļējie rati eksponēti, sānos vairākas gaisa ieņemšanas dzesēšanai kabatas, pilnizmēra spoguļi un spārni gan bamperiem, gan sliekšņiem, nemaz nerunājot par spoileriem priekšā un aizmugurē un vertikālo spuru.