Web Analytics
More
    Reklāma

    “Spotify” izveidojis atskaņošanas sarakstu, kurā mūzika pieskaņota diennakts laikam

    Jaunākie raksti

    Mūzikas straumēšanas serviss “Spotify” nācis klajā ar jaunumiem, par ko priecāsies visi tie, kuriem patīk klausīties mūziku no jau gatava saraksta. Uzņēmums izlaidis jaunu atskaņošanas sarakstu “Daylist”, kas atskaņos mūziku, pamatojoties uz lietotāja gaumi un konkrēto diennakts laiku.

    Pielāgoti atskaņošanas saraksti ir kļuvuši par daudzu mūzikas straumēšanas servisu būtisku sastāvdaļu. Piemēram, “Spotify” lietotāju vidū iecienītas tādas mūzikas plejlistes kā “Release Radar”, “Daily Mixes”, “Time Capsule”, kas katru dienu piedāvā citus, uz lietotāja gaumi un klausīšanās paradumiem balstītus skaņdarbus. Tagad tos papildinās “Daylist”. Tas ir atskaņošanas saraksts, kura saturs mainīsies atkarībā no diennakts laika un vienlaikus ir pielāgots lietotāja mūzikas klausīšanās paradumiem. Dziesmas šajā sarakstā mainīsies katru dienu, piedāvājot atšķirīgus tematus un noskaņojumu.

    Reklāma

    “Spotify” skaidro, ka jaunais atskaņošanas saraksts ir piepildīts ar unikālu noskaņu, apvienojot populāro un nišas mūziku, mikrožanrus, ko lietotāji parasti klausās konkrētos dienas brīžos vai noteiktās nedēļas dienās. Uzņēmums arī atzīmē, ka “Daylist” ir īpaši personalizēts, dinamisks un rotaļīgs mūzikas saraksts, kas atspoguļo to, ko lietotājs konkrētā brīdī vēlas klausīties.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma