Web Analytics
More
    Reklāma

    “Instagram Reels” varētu sastādīt spēcīgāku konkurenci “TikTok” un “YouTube”

    Jaunākie raksti

    Izskatās, ka “Instagram” gatavojas ievērojami palielināt maksimālo “Reels” video garumu. Šos plānus vispirms atklājis lietotņu pētnieks Alesandro Peluci un arī “Meta” to ir apstiprinājusi. Pagaidām “Reels” maksimālais garums ir trīs minūtes, kas pārskatāmā nākotnē varētu tikt palielināts līdz 10 minūtēm, šādā veidā kļūstot par spēcīgāku video koplietošanas platformu.

    Palielinot “Reels” video garumu līdz 10 minūtēm, “Instagram” sastādīs nopietnu konkurenci “TikTok”, kas 2022. gada februārī maksimālo video garumu palielināja līdz 10 minūtēm. Tāpat šīs izmaiņas dotu iespēju “Instagram Reels” pakonkurēt ar “YouTube”, kas pēdējā laikā vairāk fokusējas uz funkciju izlaišanu īsāka formāta videoklipiem.

    Reklāma

    Iespēja ievietot līdz 10 minūtēm garus video satura veidotājiem dotu lielāku brīvību un elastību. No otras puses, būtu vairāk jāpiedomā, kā noturēt skatītāju uzmanību un mudināt viso videoklipu noskatīties līdz galam.

    “Meta” apstiprinājusi, ka pagarinātos “Instagram Reels” testē iekšēji, taču neprecizēja, kad šī iespēja varētu nonākt pie lietotājiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma