Web Analytics
More
    Reklāma

    “X” (“Twitter”) grasās ierobežot mediju publicēto saturu

    Jaunākie raksti

    X” (agrāk “Twitter”) platforma līdz šim bijusi laba vieta, kur sekot līdzi aktuālajam pasaulē un mediju kopīgotajam saturam. Kā zināms, kopīgotās saites uz rakstiem platformā parasti parādās kopā ar virsrakstu, attēlu un nelielu teksta fragmentu. Taču, iespējams, drīzumā šāds formāts būs pagātne, jo Īlons Masks izdomājis, ka vēlas pilnībā noņemt tekstu un atstāt tikai attēlu, kas kalpos kā saite uz pašu rakstu.

    Masks ir apstiprinājis, ka šī ideja nāk no viņa paša un “X” jau strādā pie tās. Galvenais iemesls teksta noņemšanai ir uzņēmuma vēlme pēc estētiskuma un vietas atbrīvošanas laika joslā, lai lietotājiem varētu parādīt vairāk ierakstu. Tāpat Masks uzskata, ka šādā veidā samazināsies saišu kopīgošana uz clickbait tipa rakstiem.

    Ja šīs izmaiņas tiktu īstenotas, no augstāk esošā attēla pazustu teksts un pāri paliktu tikai attēls, kas satur saiti uz rakstu. Domājams, tas atstās būtisku ietekmi uz ziņu izdevējiem, jo arī automātiski samazināsies lietotāju interese atvērt rakstu, redzot tikai tā titulbildi.

    Ļoti iespējams, šādas izmaiņas plānots ieviest arī ar mērķi, lai paši ziņu izdevēji un autori publicē vairāk satura “X”, nevis nodarbojas ar ziņu kopīgošanu. Turklāt veselu rakstu “X” platformā vairs nav problēmu ievietot. “X Blue” maksas abonements ļauj ievietot līdz pat 25 000 rakstzīmju garus ierakstus. Līdz ar to šīs izmaiņas gādātu par “X Blue” abonentu pieaugumu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x_faili
    23.08.2023 12:40

    agrāk Īlena bravo idejas šausmināja, tagad tās riktīgi iespārda! :D

    Reklāma