Web Analytics
More
    Reklāma

    Krietni sarukusi interese par “Meta” jauno lietotni “Threads”

    Jaunākie raksti

    Drīz būs pagājis jau mēnesis, kad “Meta” palaida “X” (iepriekš “Twitter”) konkurentu, mikroblogošanas vietni “Threads”. Kopš palaišanas 6. jūlijā tā piecu dienu laikā piesaistīja rekorddaudz lietotāju – vairāk nekā 100 miljonus. Līdz Eiropai tā arī vēl nenonākusi, “Threads” jau jūtami zaudē lietotāju interesi.

    “Meta” vadītājs Marks Zakerbergs arī pats atzinis, ka “Threads” zaudējusi vairāk nekā pusi lietotāju, savukārt aktivitāte lietotnē samazinājusies par 70% salīdzinājumā ar aktīvāko periodu. Zakerbergs gan šo situāciju raksturojis kā “normālu”, piebilstot, ka līdz ar jaunu funkciju pievienošanu “Threads” popularitāte vairs tiks strauji nesamazināsies un pat gaidāms jauns lietotāju pieplūdums.

    Reklāma

    Kad “Threads” tika palaista, tai trūka daudz mikroblogošanas vietnei nepieciešamu funkciju. Piemēram, tai nebija savas tīmekļa versijas, iespējas pievienot mirkļbirkas, rakstīt tiešās ziņas, bija ierobežota lietotāju meklēšana, ieraksti netika parādīti hronoloģiskā secībā un citas lietotājiem svarīgas iespējas. Lai arī lielākā daļa no uzskaitītā joprojām nav pieejama, lietotnē ir parādījušās tādas funkcijas kā, piemēram, atdalītas ierakstu plūsmas “Following” un “For You”, kā tas ir “X” platformā. Tāpat “Threads” piedāvā saturu tulkot vairākās valodās.

    Tikmēr “Meta” galvenais produktu vadītājs Kriss Kokss uzsvēris, ka šobrīd “Threads” pilnveidē galvenais fokuss tiek likts uz tādu funkciju pievienošanu, kas mudinātu lietotājus atgriezties platformā un izmantot to aktīvāk.

    AvotsBBC
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma