Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunās Tesla Supercharger V4 iekārtas nodrošinās 350kW uzlādes jaudu

    Jaunākie raksti

    Elektroauto ražotājs Tesla apstiprinājis, ka jaunās versijas Tesla Supercharger V4 uzlādes iekārtas ļaus lādēt mašīnas ar līdz pat 350kW lielu jaudu, būtiski samazinot laiku, kas jāpavada uzlādē. Par jaunas Tesla uzlādes iekārtas esamību bija zināms vēl pērn, bet šogad sākusies Supercharger V4 uzstādīšana Eiropā.

    Tesla gan līdz šim nav oficiāli prezentējusi Supercharger V4 uzlādes iekārtu, tāpēc informācijas druskas tiek iegūtas, pētot plānus jaunu uzlādes punktu izbūvei, kā arī citos veidos. Zināms, ka Supercharger V4 aprīkots ar garāku uzlādes kabeli un tam ir paredzēta vieta ekrānam, kā arī bankas karšu lasītājam. Eiropas Savienībā ieviesta prasība, kas paredz, ka uz galvenajiem TEN-T tīkla autoceļiem noteiktā attālumā citam no cita jābūt elektroauto uzlādes vietām, kur klients var norēķināties ar savu bankas karti bez jebkādām abonēšanas maksām un citiem apgrūtinājumiem.

    Šī informācija par Supercharger V4 pieejamo uzlādes jaudu nākusi no plānošanas dokumentiem jaunai uzlādes vietai Lielbritānijā. Pagaidām Tesla automašīnas nespēj lādēties ar maksimālo 350kW jaudu un ir ļoti maz mašīnu, kas šādus lādētājus spētu izmantot pilnībā. 350kW lādētāji tiek izmantoti arī IONITY uzlādes tīklā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Gints
    30.07.2023 21:09

    Jo ātrāka uzlāde, jo īsāks baterijas mūžs!

    AudīCigārs
    30.07.2023 22:03
    Reply to  Gints

    3 šādi lādētāji un 1MW jaudas ir aizņemts.
    Vēl jau būs Tesla semi ladetaji smagajam mašīnām, kas būs 1 lādētājs 1MW.
    Tas būs labs izaicinājums elektro tīklam.

    trx450
    30.07.2023 23:40
    Reply to  AudīCigārs

    Jā dīvaina tā nāktone. Metāla kausēšanas cehs uzstāda savā cehā transformātoru, kurš nav lēts.

    Var jau būt ka Teslas lādētāji savus transformātorus ātrāk atpelnīs, kā metāla kausēšanas cehs.

    Krotow
    31.07.2023 18:05
    Reply to  Gints

    Ja baterija pieslēgta caur adekvātu BMS, tad var arī nebūt īsāks. Diez vai šādu jaudu dzen pa tiešo baterijā. Visticamāk BMS sadala jaudu pa atsevišķiem baterijas moduļiem, kas lādējas jau ar mazākiem voltiem un strāvu. Līdzīgu pieeju izmanto Oppo/OnePlus/Realme telefoniem ar VOOC lādēšanas protokolu, kur lādētājs dod ārā lielu strāvu, ko telefonā sadala uz 2 elementiem, kurus lādē atsevišķi.

    Alberts Kviesis
    30.07.2023 22:40

    Katrā tādā punktā jābūt strāvas stiprumam 3x100A. Tādus punktus LV robežās var atrast vienīgi tuvu transformācijas stacijām (pieņemu, ka līdz puskilometram, no tādas). Plus vēl vītais kabelis trīs dāmu pirkstu resnumā..

    trx450
    30.07.2023 23:48

    Uzņēmumā kurā strādāju. Ir viens kuģis. Viņš patstāvīgi no Dānijas uz Norvēģiju ved transformātorus. Mēneša laikā aizved 10 gabali. Transformātori ir lieli. Līgums par piegādēm ir 3 gadi uz priekšu noslēgts.

    Kronis
    31.07.2023 00:00

    Vietējā labnokārtošanās pārvalde vēl var atstiept 2,7 MW jaudas dīzeļģenerātorus. Šādas lamatas, sevišķi apsveicami, būtu novietot visiem čīkstuļiem zem mikrorajona logiem :P

    trx450
    30.07.2023 23:30

    Varētu uztaisīt testu ka vienlaicīgi lādē 5 šādi lādētāji Teslu. Bet no sakuma jānones lādēšanas proga, borta datorā. Jānoņem 350kw bloķi.

    Noass
    31.07.2023 04:53

    Atkal Nokia fani savākušies ! Ko jums sava foruma nav?

    Reklāma