Web Analytics
More
    Reklāma

    Audi ved pārrunas ar Ķīnas valsts kontrolēto SAIC par elektroauto platformas iegādi

    Jaunākie raksti

    Jau iepriekš ziņojām par runām, ka vācu autoražotājs Audi izskatot iespēju iegādāties elektroauto platformu no ķīniešu autoražotājiem, lai modernizētu savu elektroauto piedāvājumu. Tas saistīts ar faktu, ka mātesuzņēmuma Volkswagen koncerna jaunās paaudzes elektroauto platforma SSP aizkavēsies un nebūs savlaicīgi gatava. Tagad šajās baumās parādījusies konkrētība un tiek pieminēts viens Ķīnas autoražotājs – SAIC.

    Medija Autocar rīcībā esošā informācija liecina, ka Audi risina pārrunas tieši ar Ķīnas valdības kontrolēto SAIC, lai no viņiem iegūtu elektroauto platformu. Vācieši noskatījuši platformu, kas aprite palaista pirms diviem gadiem. Tā ļauj ražot mašīnas ar aizmugurējo riteņu piedziņu un pilnpiedziņu, bet SAIC to izmanto savam premium zīmolam IM Motors. Audi plāni paredz to izmantot vairākiem jauniem modeļiem.

    Lai arī šobrīd nav konkrētas skaidrības, ko tieši Audi gatavojas ražot, izmantojot ķīniešu platformu, izskan versijas, ka tie varētu būt Activesphere, Urbansphere, Skysphere, and Grandsphere konceptu sērijveida modeļi. Autocar rīcībā esošā informācija liecina, ka MEB un arī jaunā PPE platforma, kuru Audi izstrādāja kopā ar Porsche, novērtētas kā nederīgas, lai ražotu šo konceptu sērijveida versijas.

    Kā noprotams no SAIC sniegtās informācijas, Audi noskatītā IM Motors platforma galvenos elementus dala ar citu koncerna platformu “Nebula”, kas izmantota vairāk budžeta modeļiem. Šī platforma spēj nodrošināt gan pilnpiedziņu, gan vienas ass piedziņu, bet pieejamā jauda ir amplitūdā no 201 līdz 800 zirgspēkiem. Par piemēru varam ņemt IM Motors L7 sedanu, kas pieejams ar pilnpiedziņu, attīsta 536 zirgspēkus un pieejams ar standarta 93kWh akumulatoru, kā arī lielāku 118kWh akumulatoru par papildus samaksu. Ķīniešu sniedzamības testos šis auto ar lielo akumulatoru spējot veikt 1000 kilometrus ar vienu uzlādi, bet jāatceras, ka ķīniešu testi parasti uzrāda augstākus rezultātus nekā mums ierastais WLTP tests.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    18.07.2023 12:34

    Veca ziņa, bet kopumuā tas parāda, ka ķīnas autobūve ir labā līmenī un izskaidro VW neveiksmes ķīnas tirgū!

    Krotow
    18.07.2023 16:30
    Reply to  Skābene

    Ķīnieši būs iemācījušies saražot nokopētās rietumu tehnoloģijas pieņemamā līmenī :)

    Skābene
    18.07.2023 16:44
    Reply to  Krotow

    Šis vairs nav tas gadījums! Agrāk ķīnieši pirka novecojušas eiropiešu un amerikāņu japāņu platformas uz kuru bāzes būvēja savus brīnumus. Tagad jau Audi pirks ķīniešu platformu, lai būvētu savus brīnumus! Atšķirību jūti?

    Biteme
    18.07.2023 17:11
    Reply to  Skābene

    Audi bijā pārāk ietramdīti un pārāk rietumnieciski domājoši, lai kopētu tā, kā to darīja ķīnieši)

    Reklāma