Web Analytics
More
    Reklāma

    Apbalvoti 2023. Latvijas gada motocikli

    Jaunākie raksti

    2023. gada 29. jūnijā t/c “Mols” tika paziņoti žūrijas vērtējumi un balsojumu rezultāti, kā ietvaros tika izvēlēti uzvarētāji ikgadējā motociklu konkursā “Latvijas Gada motocikls”. Šogad konkursā startēja 24 motocikli no kopā 10 dīleriem, un vērtēšanas žurijā bija arī Kursora autori – Kristaps Skutelis un Reinis Traidās. Lai gan oficiālā balsošana ir beigusies, mēs plānojam turpināt visas vasaras garumā testēt un apskatīt interesantākos no šī gada konkursa motocikliem, tā kā – sekojiet līdzi jaunumiem!

    Mmm…

    Un tagad par visiem uzvarētājiem pēc kārtas.

    ReklāmaAdvertisement

    Gada čoperis – Indian Sport Chief

    Kategorijā “Gada čoperis” uzvarēja Indian Sport Chief – modelis, par kuru starp žūriju bija neviennozīmīgi viedokļi, taču šogad šī žanra pārstāvju konkursā bija ļoti maz. Otrs šī žanra pārstāvis bija BMW R18, par ko apskatu jau pērn rakstījām. Šis modelis ieguva “Tautas balsojuma” uzvaru. Abi lieli, jaudīgi un skaisti.

    Indian Sport Chief (2023) – Oficiālais foto

    Gada ielas motocikls un gada “skrambleris” – Ducati Scrambler 800

    Ducati Scrambler 800 ļoti pelnīti ieguva uzvarētāja titulu veselās divās kategorijās – “Gada ielas motocikls” un “Gada skrambleris”, acīmredzami vērtējumu tabulās dominējot abās šajās kategorijās vienlaicīgi. Un šis nav nekāds pārsteigums – Ducati Scrambler 800 ir simpātisks, vienkāršs, patīkams un izklaidējošs ielas motocikls. Ar spēju pabraukt arī pa grants ceļiem.

    Ducati Scrambler 800 Full Throttle (2023)

    Gada motocikls līdz 500cc – Royal Enfield HNTR 350

    Kategorijā “Gada motocikls līdz 500cc” uzvarētājs bija mazais, feinais ielas motocikls Royal Enfield HNTR (Hunter) 350. Jāsaka gan, ka arī šī kategorija nebija ļoti plaši pārstāvēta. Plašāku apskatu par šo modeli piedāvāsim vēlāk.

    Royal Enfield Hunter 350 (2030) – Oficiālais foto

    Gada elektromotocikls – Energica Eva Ribelle RS

    Kā gada elektromotociklu (jauna kategorija konkursā) svētīja nenormāli jaudīgo un sportīgo Energica Eva Ribelle RS.

    Energija Eve Ribelle RS (2023)

    Gada piedzīvojumu motocikls – Husqvarna Norden 901 Expedition

    Kā gada piedzīvojumu (lasi – tūrisma) motocikls tika paredzami nosaukts Husqvarna Norden 901 Expedition, kas šoreiz vērtējumā izkonkurēja populāro Ducati Desert-X, uz ko mēs būtu likuši likmes.

    Husqvarna Norden 901 (2023) – Oficiālais foto

    Gada klasika – Triumph Bonneville T100

    Kategorija “Gada klasika” tika romantiskajam Triumph Bonneville T100 – kam gan citam. Triumph ir faktiski vienīgais (vismaz Eiropas) ražotājs, kas aktīvi uztur un attīsta modernās klasikas moču līniju. Visi Bonnevilles kā viens ir skaisti motocikli ar retro šarmu un mūsdienīgām komponentēm.

    Triumph Bonneville T100 (2023) – Oficiālais foto

    Gada motorolleris – Honda ADV 350

    Šogad motorolleru kategorija arī bija ar nelielu konkurenci. Šai kategorijai bija kopā pieteikti trīs pretendenti, kaut divi no tiem (Fantic Issimu City un BMW C400) konkurēja arī elektromoto kategorijā. Lai vai kā, tikai Honda ADV 350 bija pieejams uz testu žūrijas dienā un tādēļ sanāk, ka Hondai šoreiz “tehniskā” uzvara. Vienalga, cik tehniska – ir labi, ka dīleris aktīvi šo modeli popularizē. Jo vairāk divu riteņu braucamo mūsu ielās, jo labāk.

    Honda Adv 350 (2023) – Oficiālais foto

    Gada motocikls – Moto Morini SCR 650

    Galvenajā konkursa kategorijā “Gada motocikls” tika apbalvotas trīs vietas. Godpilno trešo jeb bronzas medaļu ieguva nesen atdzimušais, ļoti praktiskais un saprātīgais Honda Transalp 750. Otrā vieta kopvērtējumā tika tam pašam Energica Eva Ribelle RS.

    Un tagad pats galvenais. Pirmās vietas un Latvijas Gada motocikla titula ieguvējs ir neviens cits kā Moto Morini SCR 650 – motocikls, par kuru arī Kursors drīzumā gatavos padziļinātu apskatu. Kursora skatījumā šis modelis bija tik tiešām pelnījis Gada motocikla titulu. Tas ir cenā salīdzinoši pieejams (8000 EUR), izskatās lieliski, skan lieliski, ir adekvāti nokomplektēts, bet pats galvenais – tas vienkārši ar visu savu būtību un kopumu viesa smaidu visu testētāju sejās. 650-nieku divcilindri rullē. 650 ir ideāls vidējais motora tilpums. Tas ir vienlaikus draudzīgs iesācējiem, bet dod pietiekami daudz dinamikas, lai nešķistu garlaicīgs arī pieredzējušākiem lietotājiem. To jau pierādija foršais retro Royal Enfield Interceptor 650 un tagad arī Moto Morini SCR 650.

    Moto Morini 650 Scrambler (2023) – Oficiālais foto

    Zīmīgi, ka šogad galveno balvu ieguva mazlitrāžas motocikls no mazpazīstama, jauna zīmola. Tas bija savā ziņā pozitīvs pārsteigums, kas cerams stiprinās arī citu jauno zīmolu kustību un pārdošanu. Kā arī varbūt liks šo to apdomāt vecajiem un lielajiem tirgotājiem. Kā minimums, klientu serviss un iepirkšanās pieredze noteikti būtu stipri jāizvērtē dažiem no mūsu lielajiem moto tirgotājiem Latvijā.

    Moto Morini Latvijā un Lietuvā izplata “Dude Bikes”, Kalnciema 40E, Rīgā. Šis pats dīleris izplata arī Mash, Brixton un Cake zīmolu motociklus.

    Moto Morini SCR 650 ar Dude Bikes pārstāvjiem un žūriju
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Māris
    29.06.2023 23:06

    Tā tak bildē ir Honda X-ADV 750 nevis 350!🙈

    Kursors.lv
    29.06.2023 23:08
    Reply to  Māris

    Doooh, atkal! Paldies par norādi, nomainīta bilde uz pareizo! :)

    Māris
    30.06.2023 08:51

    😉

    Reklāma