Web Analytics
More
    Reklāma

    Volkswagen tomēr neveidos elektrisku Beetle

    Jaunākie raksti

    Volkswagen Beetle jeb “vabolīte” ir viens no senākajiem vācu autoražotāja modeļiem, taču tas netiks turpināts elektrifikācijas ērā. To intervijā Autocar paudis Volkswagen zīmola šefs Tomass Šēfers pēc tam, kad tīmeklī tika nopludināti digitāli sagatavoti attēli ar iespējamo elektriskā Beetle dizainu.

    “Mūsu vēsturē ir daudz nosaukumu, taču tikai daži no tiem ir ikoniski un visā pasaulē slaveni. Uzreiz domājam par tipiskajiem – tas ir Golf, tas ir Tiguan. Vai jūs veidotu Scirocco vai Arteon? Visdrīzāk nē. Tā ir daļa no mūsu nosaukumu filozofijas un pamazām tuvojamies šī procesa noslēgumam,” intervijā stāsta Šēfers.

    Kas attiecas uz elektrisku “vabolīti”, Volkswagen boss norāda, ka šim modelim ir bijušas savas slavas dienas, bet uz priekšu jāvirzās ar citiem modeļiem. “Es to neteiktu ar 100-procentīgu pārliecību, bet, skatoties uz to šobrīd, es to neapsvērtu darīt. Tas ir līdzīgi kā ar Scirocco – tam bija savi zelta laiki un tad sekoja modeļa mūsdienīga versija, reinterpretācija par to. To darīt atkal? Nedomāju gan. Dodoties uz priekšu ar šīm tehnoloģijām un apzinoties to izmaksas, nauda ir jāinvestē labākajās iespējamajās vietās un modeļos,” stāsta VW zīmola priekšnieks.

    Lai arī Volkswagen radīja elektrisko ID.Buzz, kas ir mūsdienīga interpretācija par slaveno VW Type 2, Šēfers uzsver, ka tas bija viens atsevišķs modelis un tas nenorāda uz ražotāja vēlmi to pašu darīt ar citiem auto.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    28.06.2023 13:56

    Vabole pirmsākumos tika projektēta ar nolūku tautas masām piedāvāt lētu un praktisku braucamrīku. Mūsdienu vabole nav ne lēta, ne praktiska un tai nav nekā kopīga ar sākotnējo bestselleru!

    Krotow
    28.06.2023 14:31
    Reply to  Skābene

    Mūsdienu vabole ir kulta objekts ar atbilstošu cenu. Ar Mini notika tas pats – tas jau sen nav vairs mazais mistera Bīna dranduļets, bet kaut kas uzpūsts un riebīgi dārgs.

    Vilis
    28.06.2023 18:45
    Reply to  Krotow

    Mini mārketings nostrādāja veiksmīgāk, bet Mini sen bija stila objekts, mazāk praktisks. Vabole bija taftas auto, meksikā štancēja, brāzīlijā štancēja, hipiji smirdēja iekšā. Ar mini brauca angļi pa stilīgo Londõõnu. Cits fons.

    Jaunā vabole labāk pārdotos ja tiešām būtu ekonomisks, utilitārs, bet labi samontēts auto ar nedod dievs vel motorīti aizmugurē, bet īstenībā tas ir vienkārši sliktāks un neglītāks goļārs pa lielāku ciparu. Dizaina ziņā arī tāds viegls piegājiens, nevis kā FIAT 500 kurā tiešām ir daudz detaļas no vecā modeļa.

    Oskars
    28.06.2023 14:23

    Ka jau vienmer stasta vienu un tad pec laika smirdigu mironi iekustina un pasniedz ka wow. Pieminiet manus vardus. Vai tas nenotika ar to veco VW businu ko atdzivinaja?

    Bats
    29.06.2023 15:20
    Reply to  Oskars

    Es to kas nonāca pārdošanā kā ID.Buzz nesauktu par atdzīvinātu VW busiņu – parasts Multivans ar VW izpratnē dizainiski mūsdienīgāku virsbūvi.

    Reklāma