Lai klientiem nodrošinātu vēl ērtāku norēķināšanos, Latvijā vadošais degvielas tirgotājs Neste Latvija jau 43 degvielas uzpildes stacijās piedāvā skaidras naudas atlikumu saņemt QR koda formātā. Tuvākajā laikā šāda iespēja tiks nodrošināta visās Neste degvielas uzpildes stacijās Latvijā.
“Degvielas uzpildei un apmaksai ir jābūt ātrai un vienkāršai, tāpēc mēs regulāri pārskatām klientu norēķinu paradumus, lai izvērtētu, kā kļūt vēl efektīvākiem un klientiem pieejamākiem. QR kodu ieviešana maksāšanas terminālos viennozīmīgi klientu apkalpošanas pieredzi padarīs patīkamāku – šī sistēma apmaksu padarīs vēl ātrāku un parocīgāku tiem, kuri ikdienā labprātāk norēķinās ar skaidru naudu,” stāsta Armands Beiziķis, SIA Neste Latvija valdes priekšsēdētājs.
Kā saņemt atlikumu QR koda formātā?
- Reizēs, kad klients izvēlēsies veikt apmaksu ar skaidru naudu, bet degviela nebūs ielieta par pilnu summu un starpība būs lielāka par 3 eiro, tiks izdrukāts čeks ar unikālu QR kodu, kurā būs pieejams naudas atlikums.
- Šo kodu varēs noskenēt un izmantot jebkurā Neste Latvija uzpildes stacijā vēl trīs mēnešus pēc koda saņemšanas. Gadījumā, ja vienā uzpildes reizē netiks izmantota visa QR koda summa, atkal tiks izdrukāts jauns čeks ar unikālu QR kodu, ko varēs izmantot citā reizē.
- Lai norēķināšanās būtu vēl ērtāka un izdevīgāka, QR kodu varēs summēt gan ar citiem QR kodiem, gan ar skaidru naudu, tāpat arī unikālo kodu būs iespējams summēt ar lojalitātes kartēm.
QR kodu Latvijā nedrīkst pieminēt,Gobzema un Šlesera ,,gudrie” fani sāks raudāt,ka viņus kodē un novēro, un vel visas citas follija galvu teorijas….
a tie var braukt uz circle, tikai nevajag teikt, ka viņus TL numurs tiek automātiski fiksēts.
Njā, nu zinot naļika popularitāti, laikam nav brīnums, ka pievērsuši šim uzmanību.
Tai pat laikā Nestes aplikācija un viss ar to saistītais ir vienkārši briesmas. Neste karti papildināt var tikai ar pārskaitījumu, kas – brīnums! – tiek apstrādāti reizi stundā darbdienās un vienreiz dienā brīvdienās. Nu kas tā par aizvēsturi?
Nemaz nerunājot par to, ka aptuveni katru piekto reizi aplikācijā kaut kas pakaras, nauda tiek rezervēta, bet degvielu ieliet neļauj.
Visu šito brīnumu dēļ esmu tam visam atmetis ar roku un tagad vienkārši maksāju ar karti automātā.
Kas tā par aizvēsturi veikt bankas pārskaitījumu?? Apple pay vai piesaisti karti (vai kā to pareizi sauc), nav jāveica nekādi bankas darījumi starp savu un Nestes kontu. Vai nu telefons, vai attieksme tev čābīga. Laikam otrais variants, ja reiz nemāki papētīt maksājumu iespējas.
Drīzāk nevēlēšanās maksāt vēl papildus komisiju aizjūras tēvocim. Kas viņu zina…
Ja izmanto virtuālās bankas kartes, tad tev nepiešķir Neste klienta atlaidi.
T.i. ir dienas, kad ir akcija – norēķinies ar neste aplikācijā jebkuru esošo risinājumu un dabū x centu atlaidi. Pārējā laikā ir – norēķinies ar neste virtuālo karti neste aplikācijā un dabū atlaidi. Ja norēķināsies ar Apple Pay tajā laikā, tad atlaide nebūs. It kā sīkums tie 3-5 centi, bet ja vēlies to atlaidi iegūt, tad nākas skaitīt naudu uz konta viņiem
Var tak noslēgt līgumu kā fiz. persona un dabūt viņu karti ar 200€ limitu, kuru apmaksā nākamajā mēnesī. Un visas atlaides caur aplikāciju strādā
Bet tev tur katru mēnesi ir jāieskaita naudu. Liekas klapatas. Labāk uzreiz maksā ar karti caur aplikāciju. Tikai tad nav atlaides. Runa ir par to, ka nav vēlmes veikt kārtējo bankas pārskaitījumu, kurš nestei tikai rada papildus darbu, lai to apstrādātu. Es jau pie viņiem pildos ar neste aplikāciju. Kāda viņiem nozīme vai izmantoju apple pay, vai viņu virtuālo karti?
Depozīts nav jāieskaita un sanāk ērtāk. Es maksāju rēķinu nākamajā mēnesī pēc fakta. Leju vairāksa reizes un apmaksāju pēc tam vienu reizi bankā ar 1 klikši. Kā arī visas atlaides strādā.
Pilnīgi piekrītu par aizvēsturisko mājas lapas kontu. Rēķinu apmaksa nav pieejama, konta papildināšana nav iespējama, pārskatu izvēlne arī aizvēsturiska. Daudz liekas informācijas, funkcijas, savukārt maz ērtības kā klientam.
Es rēķinu esmu piesaistījis bankas e-rēķinu sistēmai un nav jāiet nemaz uz viņu lapu. Pa taisno atnāk uz manu banku un tur arī apmaksāju. Kopā ar avansu 200€ man viss strādā un nav jāņemas ar konta papildināšanu.
neste censas tikt ara no akmens laikmeta bet sanak ka sanak un jamokas visiem ar tiem neste glukiem tikai mazohisti var atlauties paris centu del mocities at to neste murgu aplikaciju vai pec zibnaksajuma gaidit ir gadijies pat cairakss dienas kamer nauda tiks ielikta kartē, par to ka neste DUS nav pat kientu WiFi vel viens – salidzinot ar konkurentiem
viena varda sakot visi kas brauc pie neste ir klienti kam patik norij vai nobveidzies attieksme
Jā, Nestes konts mājas lapā ir novecojis, bet par aplikācijas darbību gan dzirdamas diametrāli pretējas atsauksmes. Man pašam regulāri lietojot nav bijušas nevienas problēmas ar norēķiniem caur aplikāciju. Bet tajā pašā laikā, atsevišķi cilvēki rakstos pie Neste norāda par kādām problēmām – vienīgi trūkst konkrētības. Parasti kritika ir izteikta salīdzinoši vispārīgi “viss ir slikti” stilā. Jāvērtē vai tā gadījumā nav nepilnības ar pašiem telefoniem vai banku. Varbūt vienkārši Circle – K darbinieku “sveicieni” :)
Hm, ierobežot atlikuma derīguma termiņu ar 3 mēnešiem – kā tas iet kopā ar likumdošanu? Saprotu, ka tas ir veids kā samazināt keša izmantošanu, bet nu tomēr.
Es saprotu, kā šis ir izdevīgi Nestei: Paturi iemaksāto naudu kontā + pakāstie QR kodi ir tīrā peļņa.
Kur šeit ir jēga un izdevīgums klientam?
Tāpat kā ar depozītu.
Kurš var pārbaudīt reālos ciparus tam SIjA DIO? Tikai kāds kurš tiek klāt pie VISU ražotāju datiem. Tātad – NE1.
Kas tev konkrēti pret DIO? Ir kādi iebildumi?
Vienīgais pozitīvais vides sakopšanas process, kurš ir izdarīts.