Web Analytics
More
    Reklāma

    “Google” plāno ļaut klientiem izmantot savu MI tehnoloģiju reklāmu izveidei

    Jaunākie raksti

    “Google” turpina attīstīt savu mākslīgā intelekta (MI) tehnoloģiju. Jau ziņojām, ka kompānijas čatbots “Bard” tagad var palīdzēt programmētājiem ar koda ģenerēšanu un labošanu. Ziņots, ka “Google” reklāmas pakalpojuma klienti drīzumā varēs izmantot uzņēmuma MI tehnoloģiju, lai izveidotu savas reklāmas kampaņas.

    Izskatās, ka “Google” savā reklāmu kampaņas pakalpojumā “Performance Max” gatavojas iestrādāt MI tehnoloģiju – to pašu, kas darbina čatbotu “Bard”. Risinājums sākotnēji spēs palīdzēt uzņēmumiem noteikt, kur vajadzētu rādīt viņu reklāmas, kā arī izveidot vienkāršu reklāmas kopiju.

    Reklāma

    “Google” norāda, ka MI tehnoloģija varēs palīdzēt radīt reklāmas, balstoties uz attēliem, video, tekstu. Tāpat kompānija uzsvērusi, ka mākslīgā intelekta reklāmas tiks izstrādātas tā, lai būtu piemērotas klienta izvēlētajai mērķauditorijai, kā arī sasniegt pārdošanas un citus mērķus.

    Tiesa, pašreiz tomēr pastāv bažas par “Google” MI tehnoloģijas darbību un patieso pienesumu. Konkrētāk, risinājums reklāmu veidošanā var izmantot nepatiesus faktus, kas raksturīgs arī čatbota “Google Bard” darbībā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma