Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunuzņēmums “Hyperjob” piesaista teju pusmiljonu eiro finansējumu un maina personālatlases procesu

    Jaunākie raksti

    Latvijas jaunuzņēmums “Hyperjob”, kas izstrādā tehnoloģiskus risinājumus, lai palīdzētu uzņēmumiem visā pasaulē piesaistīt talantus, saņēmis 435 tūkstošus eiro investīcijas. Piesaistīto finansējumu uzņēmums izmantos, lai turpinātu attīstīt produktu un paplašinātos Eiropas un ASV tirgos.

    “Hyperjob” rada dinamiskas darba vakanču mājaslapas un nodrošina automatizētu saziņu ar kandidātiem, līdz pat 6 reizēm palielinot kvalificētu un amatam atbilstošu kandidātu iesaisti. Uzņēmums vēlas mainīt to, kā organizācijas uztver rekrutēšanu, proti, nevis kā personāla atlasi, bet gan kā personāla piesaisti.

    Reklāma

    Vakanču aizpildīšana kļūst sarežģītāka

    Kvalificētu darbinieku atrašana paliek arvien sarežģītāka, un tiek prognozēts, ka pasaulē līdz 2030. gadam talantu iztrūkums radīs 8,5 triljonus ASV dolāru zaudējumu. Izmantojot “Hyperjob” radīto risinājumu, uzņēmumi var būtiski palielināt ieinteresēto kandidātu skaitu savām vakancēm un tās ātrāk aizpildīt.

    “Darba sludinājumi mūsdienās izskatās tāpat kā pirms 100 gadiem, bet kandidātu prasības ir mainījušās, tāpat kā mūsu rīcībā esošās tehnoloģijas. Pastāv milzīgs talantu trūkums, un organizācijas nevar paļauties tikai uz iesūtītajiem pieteikumiem. Atklājot, cik neefektīvas ir ierastās talantu piesaistes metodes, nolēmām ar tehnoloģiju palīdzību un datos balstītiem risinājumiem mainīt personāla atlases procesu. Ir jāmaina veids, kā mēs domājam par rekrutēšanu, un ir jākoncentrējas uz talantu piesaisti, nevis atlasi,” saka Jānis Kreilis, Hyperjob izpilddirektors un līdzdibinātājs.

    Uzņēmuma radītās interaktīvās vakanču mājaslapas, automatizētas un personalizētas “LinkedIn” un e-pasta ziņas, kā arī mākslīgā intelekta vadīti ieteikumi par piemērotiem kandidātiem, palielina kandidātu atsaucību. Daudzu rekrutēšanas procesu automatizācija, tostarp saziņa ar kandidātiem, ziņojumu A/B testēšana, ļauj kandidātus piesaistīt daudz veiksmīgāk un ātrāk.

    Platformas vairāku līmeņu vadības sistēma ir piemērota strauji augošiem uzņēmumiem – vadītāji tajā var pārraudzīt visus procesus, kamēr personāla vadītāji un speciālisti – pārvaldīt detaļas.

    Pirmie pilotprojekti – veiksmīgi

    “Hyperjob” ir īstenojis vairākus pilotprojektus grūti aizpildāmo amatu vakancēm Baltijas valstīs, vāciski runājošajās valstīs, Centrālajā un Austrumeiropā, Lielbritānijā un ASV. To rezultātā potenciālo kandidātu iesaiste palielinājās trīs līdz sešas reizes, un 70% kandidātu deva priekšroku “Hyperjob” vakanču mājaslapām, salīdzinot ar parastiem darba sludinājumiem.

    Vieni no pirmajiem “Hyperjob” klientiem ir Vācijas tehnoloģiju uzņēmums “Personio” un “SEB” globālo pakalpojumu centrs.

    “Kopš sākām lietot “Hyperjob”, esam novērojuši ievērojami lielāku atsaucību no uzrunātajiem kandidātiem. Ierastie darba sludinājumi var būt nedaudz garlaicīgi, taču “Hyperjob” atraktīvais formāts atstāj iespaidu gan uz kandidātiem, gan personālatlases vadītājiem,” atzīst Krists Vītols, “SEB Global Services” tehnisko talantu piesaistes komandas vadītājs.

    Finansējums attīstībai un eksportam

    Finansējuma kārtu vadīja Polijas-ASV riska kapitāla fonds “SMOK Ventures”, piedaloties vairākiem eņģeļinvestoriem, t.sk. “Printful” līdzdibinātājam un bijušajam izpilddirektoram Dāvim Siksnānam un “Rush Street Interactive” galvenajam informācijas tehnoloģiju vadītājam (CIO) Einaram Rosilehtam (Einar Roosileht). Hyperjob jau iepriekš piesaistīja 110 tūkstošus ASV dolāru no globālā riska kapitāla fonda “Antler” un 40 tūkstošus eiro no pašmāju “Overkill VC”.

    “Hyperjob” komanda ļoti niansēti pārzina rekrutēšanas procesu, jo pašiem ir pieredze personāla atlases aģentūrā, kur zināšanas apgūtas praktiskā darbā ar saviem klientiem. Viņi ar ļoti ierobežotiem resursiem māk ātri pilnveidot un testēt programmatūru, kas ir būtisks pluss agrīna posma jaunuzņēmumam. Komandas spēja tikt galā ar grūtībām, lielisks sākotnējais produkts un milzīgs tirgus, kas gaida pārmaiņas, padara ieguldījumu “Hyperjob” par pašsaprotamu,” saka Boriss Musilaks (Borys Musielak), “SMOK Ventures” dibinātājs un partneris.

    Uzņēmums finansējumu izmantos produkta tālākai attīstīšanai – jaunu funkciju ieviešanai, tostarp katram kandidātam personalizētām vakanču mājaslapām, mākslīgā intelekta vadītai kandidātu meklēšanai, kā arī iespējai pierakstīties uz uzņēmuma jaunumiem. Tā kā talantu trūkums arvien pieaug, “Hyperjob” dibinātāji ir apņēmības pilni samazināt spriedzi, kas radusies talantu trūkuma dēļ, un, izmantojot modernās tehnoloģijas, palielināt procesa pārredzamību.

    Daļu no piesaistītā finansējuma uzņēmums izmantos, lai turpinātu iekarot eksporta tirgus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma