Tas tik tiešām bija ātri! Nav pagājuši pat divi mēneši, kopš “Microsoft” prezentēja savu jauno “Bing” meklētāja versiju ar mākslīgā intelekta čatbotu, kad tajā jau iezagušās reklāmas. “Microsoft” korporatīvais viceprezidents Jusufs Mehdi informējis, ka uzņēmums “pēta reklāmu izvietošanu” čata sadaļā un apstiprināja, ka pirmajiem lietotājiem tās jau tagad varētu parādīties.
Arī “Microsoft” komunikācijas direktore Keitlina Roulstona apstiprinājusi, ka reklāmas tiks rādītas jaunajā “Bing” versijā, konkrētāk, čatbota atbildēs. Viņa gan norāda, ka sākotnēji reklāmu daudzums varētu variēt un uzņēmums joprojām pēta reklāmu sniegtās iespējas un pieredzi. Taču ir diezgan skaidrs, ka tuvākajā laikā reklāmu skaits tiks palielināts, kā arī tās redzēs krietni vairāk lietotāju.
Bing Chat now has Ads!
It's going to be fascinating to see how the unit economics of Ads in language models will unfold and affect search advertising.
1/3 pic.twitter.com/o5YjRjikOP
— Deedy (@debarghya_das) March 29, 2023
Augstāk esošajā attēlā redzams, ka čatbota atbildē ievietotas saites uz reklāmām, ko skaidri parāda pievienotie “Ad” burti. Tiesa, uzreiz nav skaidrs, kas tieši tiek reklamēts, tik vien saprotams, ka reklāmas varētu būt saistītas ar automašīnas cenām. Izpētīts arī, ka šādas reklāmas nevar bloķēt ar pašreiz pieejamjiem rīkiem.
fck
Kā Bing-a nelietotājam pilnīgi pie kājas. No otras puses interesanti, kurš meklētājs illgāk noturēsies pret SEO murgiem.