Web Analytics
More
    Reklāma

    BMW saviem krosoveriem attīsta nākamās paaudzes iekšdedzes dzinējus

    Jaunākie raksti

    Vācu autoražotājs BMW attīsta jaunus dzinējus, kurus tuvāk desmitgades beigām plānots izmantot BMW “X” modeļu līnijā, proti, autoražotāja krosoveros. Šādas ziņas izplatījis vācu laikraksts “Handelsblatt”, atsaucoties uz BMW pietuvinātiem avotiem.

    BMW valdes priekšsēdētājs Olivers Cipse jau iepriekš vairākkārt izteicies, ka pilnīga atteikšanās no iekšdedzes dzinējiem ir riskanta, jo daudzviet pasaulē nav atbilstošas infrastruktūras pārejai uz elektroauto. Tāpat viņš atzīmējis, ka paļaušanās uz vienu tehnoloģiju, proti, ar akumulatoriem darbināmiem elektroauto, rada savus riskus, kas saistīti ar ģeopolitisko situāciju pasaulē. Kā zināms, lielākie elektroauto akumulatoru ražotāji pasaulē ir no Ķīnas.

    ReklāmaAdvertisement

    Tas gan nenozīmē, ka Cipse ir elektroauto noliedzējs. Nebūt nē, vācu autoražotājs prezentējis vairākus veiksmīgus elektriskos modeļus un šobrīd ar nepacietību tiek gaidīti jaunās paaudzes Neue Klasse elektriskie modeļi, kas ieradīsies 2025. gadā.

    Autoražotājs pagaidām nav paziņojis, kurus motorus plānots saglabāt, bet no kuriem atteikties. Domājams, ka šīm ziņām ir reāls pamats, jo jau pērn BMW valdes loceklis Franks Vēbers izteicās, ka ražotāja plānos ir attīstīt iekšdedzes dzinējus, kas atbildīs arvien striktākām emisiju prasībām.

    AvotsCarBuzz
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    22.03.2023 15:19

    Vēl jau var šo to izspiest no vecajiem ICE un uzlabot to efektivitāti. Ja pareizi atceros, tad BMW ir šādas tādas iestrādes sadaleņu amputēšanai un aizstāšanai ar programmējamiem elektromagnētiskajiem vārstiem. Motori paliks mazāki, kompaktāki, vieglāki, jaudīgāki, un tajā pat laikā ekoloģiskāki.

    Krotow
    22.03.2023 15:27
    Reply to  Skābene

    Un kad nobirs, auto varēs izmest. Jo jauns motors maksās 3x vairāk par auto plača vērtību.

    KKTK
    22.03.2023 18:39
    Reply to  Skābene

    To ko Konigsegg izdarīja 2016 gadā? Interesanti, kurš patentu tura?

    Pātents
    23.03.2023 10:50
    Reply to  KKTK

    Cik atceros EU autoindustrija patenti ir uz 5 gadiem, tas daeīts lai attīstās autoindustrija un lai kāds neglabā patentus pa 70 gadiem.

    svimart
    22.03.2023 23:54
    Reply to  Skābene
    Karlis
    27.03.2023 15:27
    Reply to  svimart

    Tevis minētā sistēma vispār nav salīdzināma ar to par ko te puikas diskutē….

    Reklāma