2022. gadu SIA „Slyfox” (Carguru zīmola īpašnieks) noslēdza ar peļņu 534 164 eiro apmērā, kas salīdzinot ar 2021. gadu ir lielāka par aptuveni 160%. Neto apgrozījums bija 4 269 541 eiro un salīdzinot ar 2021. gadu, pieauga par aptuveni 132%.
“Mēs dubultojām autoparku, kopējam auto skaitam nedaudz pārsniedzot 260 vienības. Rezultātā ir būtiski palielinājies nomu un lietotāju skaits. Papildus tam peļņu pozitīvi ietekmēja situācija otrreizējā auto tirgū. No vienas puses turpinoties problēmām ar jauno auto piegādēm, lielāko daļu no gada, mēs bijām spiesti strādāt situācijā, kad nespējām apmierināt lietotāju pieprasījumu. No otras puses tā pati problēma ietekmēja arī cenas otrreizējā tirgū, kas ļāva gūt papildus peļņu realizējot mašīnas, kuras bija paredzēts šogad nomainīt.”, tā situāciju komentē uzņēmuma vadītājs Vladimirs Reskājs.
2022. gadā Carguru lietotāji veica gandrīz 320 000 braucienus un nobrauca 5 130 000 kilometrus. Neskatoties uz to, ka lielākā daļa no tiem bija braucieni Rīgā un Pierīgā, ir vērojama tendence, kad lietotāji arvien biežāk izvēlas Carguru braucieniem pa Latviju vai, lai dotos ceļojumā uz Igauniju vai Lietuvu.
“Kopumā situāciju tirgū vērtējam ar plus zīmi. Neskatoties uz konkurences palielināšanos, mēs redzam, ka ar esošo autoparka izmēru nepietiek. Lai auto koplietošana kļūtu populārāka un spētu aizvietot privāto transportu, pakalpojumam jākļūst vēl pieejamākam.”, ir pārliecināts servisa dibinātājs.
Šogad uzņēmums turpinās investēt autoparkā, palielinot to līdz 350 – 400 vienībām. Papildus tam turpināsies investīcijas IT – stiprinot komandu, uzlabojot esošo servisu un izstrādājot jaunus. Joprojām kā vienu no mērķiem uzņēmums redz izeju ārpus Latvijas, kas vairāku iemeslu dēļ netika sasniegts iepriekšējos gados.
Pagaidām visizdevīgāk sanāk ar Bolt Drive. Tiem arī zonas vairāk, kur var nomest auto!
Izdevīgāk kā? Zona lielāka, tas pluss, bet nu cenas šobrīd jau nu nemaz nav draudzīgākās. Plus supports nav kā suga.
Ja ierēķina gan bonusus, gan CarGuru tarifus ar 30min/1h, tad neviens cits nevar konkurēt ar šiem.
Mīnuss ka zonas krietni mazākas un auto vienveidīgi/maz.
kādi ir bonusi?
Vakar tieši man bija izvēle starp trim, Bolt, City Bee un Carguru. un Bolt Drive sanāca vislētākais.
Carguru ir laba fīča, kā atrast auto (ieslēgt gaismas), par to cepums.
Bonuss ir virtuālā nauda pabeidzot braucienu. No 5 līdz 12 % laikam. Kurus var nākamajā reize izmantot, lai apmaksātu braucienu. Tāpat kā CityBee, bet tur 7%.
Naudas izteiksmē sanāk lētāk! Lielāks mašīnu skaits. Zona ir tieši pie mājas. Carguru sākumā pavirzīja zonu par 500 metriem, bet tagad vispār paziņoja, ka zonas nav un nebūs.
Kā var būt peļna ( 534 164 eiro) lielāka nekā NETO aprgrozījums (426 9541 eiro), kaut kas jums tur ar cipariem neiet kopā!
Nu nav jau. Paskaties cik cipari ir Neto apgrozījumam
Cipari ir ok, tik atstarpe nevietā :)
Jā, atvainojos. Tagad atstarpe vietā.
Mēģināju divas reizes reģistrēties, esot nekvalitatīvs dokuments, atmetu ar roku, visur citur tas pats dokuments der. Laikam par vecu esmu :)
Atbalsts CarGuru ir tiešām labs, tik varētu vairāk drāzt tos kuri atstāj atkritumus. Saprotu celefāna maisiņš, bet kad 3 pudeles man jānes prom, tas krita uz nerviem.
Citos pakalpojumos vienmēr trāpījās netīras vai tehniski jau piekautas.
Labs pakalpojums.
Sanāk ka CarGuru klienti kopumā ir lielāki cūkas kā Figsy klienti. Piemēslotas Zojas līdz šim nav gadījušās.
Zojas vsp kaut kā mz palikušas. Nez, man sajūta tāda
Zojas nekad daudz nav bijušas. Nupat paskatījos aplikācijā – gandrīz visas ir sabrauktas Rīgas centrā. Sanāk ka tavā tuvumā nevienas nav.
Es šādi uzrāvos ar Fiqsy. Braucu jau divus gadus ierastajā maršrutā, izkāpju, slēgšu un pasaka ka nav zona. Feini. No Ziepniekkalna bija jāplēš atpakaļ uz centru- šie dēļ elektrības cenas samazināja teritoriju un arī teica ka ja būtu zvanījis tad būtu ļāvuši atstāt Ziepītī, kas ir pieklājīgi.
Carguru lielākais trūkums ir cena par minūti. Konkurentiem ir dalīts tarifs par laiku un km. Tāpēc Carguru izvēlos tikai tad, ja mašīna vajadzīga uz visu dienu.
Nu ja ņem mašīnu viņa pasēdēt, tad jā. Bet ja braukšanai no punkta A uz B, tad nekādas atšķirības. Plus vienīgajiem gaidīšanas laikā cits tarifs, nevis kā konkurentiem pēc pilnas maksas.
Man ar Carguru parasti sanāk vienu un to pašu maršrutu veikt lētāk, kā ar CityBee.
Žēl, ka Carguru sāk apgraizīt zonas. Kopumā Carguru man patīk labāk par CityBee.
Tieši tā. Bolt bija lētāks sākumā ar dempinga cenām, bet tagad jau dārgāk kā carguru. Par citybee nekomentēšu. Tur jau kopš sākuma cenas krietni augstākas bija. Un arī laiks skaitās dīvaini… Braucot no centra uz pārdaugavu vienmēr bite saskaitīja vairāk laika nekā carguru. Un attiecīgi maksa arī lielāka.
Pārstāvējis partiju “Saskaņa” un “Latvijas attīstībai”. Ok, bet nē, paldies Car Guru
Pieļauju, ka Saskaņu vajadzēja, lai sarunātu Rīgas Satiksmes stāvvietas! :)
Vispār jau politiku pameta pirms Carguru. Un kašķis ar stāvvietām bija visiem nomniekiem, ne tikai carguru. Tur tieši saskaņa sāka likt mīksto uz carsheringu.