Ar diezgan būtiskiem jaunumiem nācis klajā “Twitter” vadītājs Īlons Masks. Šoreiz izmaiņas gan vairāk aktuālas satura veidotājiem, no kuriem arī lielā mērā atkarīgs, cik labi “Twitter” veicas ar noturēšanos virs ūdens. Tātad Masks paziņojis, ka turpmāk daļu no ieņēmumiem no reklāmām novirzīs platformas satura veidotājiem. Taču arī šeit ir viens liels BET.
To be eligible, the account must be a subscriber to Twitter Blue Verified
— Elon Musk (@elonmusk) February 3, 2023
“Twitter” boss dalījies ar informāciju par to, kā darbosies viss reklāmu ieņēmumu sadales process. Saistībā ar šo viņš uzsver, ka satura veidotājiem, lai tie varētu nopelnīt un dabūt kādu centu no “Twitter”, ir jābūt “Twitter Blue” abonentiem un viņu kontiem jābūt verificētiem. Plašāku informāciju, kādās proporcijās tiks sadalīti ieņēmumi no reklāmām, “Twitter” vēl solās sniegt.
Uzņēmums informē, ka sākot ar 3. februāri ievietos reklāmas komentāru sadaļā zem satura veidotāju ierakstiem. Jāatgādina, ka tas joprojām attiecas tikai uz tiem satura veidotājiem, kuri abonējuši “Twitter Blue” un verificējuši savus profilus. Vienlaikus tas arī nozīmē, ka parasto “Twitter” lietotāju varētu bombardēt reklāmu kalni, kas, protams, ir ļoti traucējuši. Taču izskanējušas baumas, ka “Twitter”, iespējams, strādā pie vēl cita, dārgāka abonementa, kas neiekļaus reklāmas.
Vēl citās ziņās – “Twitter” arī paziņojis, ka plāno iekasēt no uzņēmumiem 1000 ASV dolārus mēnesī, lai tie varētu paturēt savas zelta verifikācijas nozīmītes.