Web Analytics
More
    Reklāma

    “Spotify” aktīvo lietotāju skaits pietuvojies pusmiljardam, tomēr serviss joprojām cieš zaudējumus

    Jaunākie raksti

    Mūzikas straumēšanas platforma “Spotify” dalījusies ar saviem 2022. gada pēdējā ceturkšņa datiem, kas kopumā ir visai iepriecinoši. Uzņēmums paziņojis, ka 4. ceturksnī guvis 3,17 miljardu eiro lielus ieņēmumus. Savukārt “Premium” abonementa plāna lietotāju skaits sasniedzis 205 miljonus, kas ir par 14% vairāk nekā tajā pašā laikā pērn. Līdz ar to “Spotify” aktīvo lietotāju kopskaits sasniedzis teju pusmiljardu jeb precīzāk 489 miljonus. Gan ieņēmumu, gan lietotāju skaita ziņā rezultāti ir labāki nekā cerēts. Taču to pašu nevarētu teikt par citām jomām. 

    Turpinot ar mazāk iepriecinošiem rezultātiem, “Spotify” informējis, ka iepriekšējā ceturksnī zaudējumi pārsnieguši 270 miljonus eiro. Tas ir diezgan satraucošs skaitlis, ņemot vērā, ka tajā pašā laikā pērn “Spotify” zaudējumi sasniedza vien 39 miljonus eiro. Kopumā 2022. gada ietvaros uzņēmums guvis 11,7 miljardus eiro lielus ieņēmumus, savukārt zaudējumi sasniedza 430 miljonus eiro.

    Reklāma

    Runājot par iemesliem tik lieliem zaudējumiem, “Spotify” norādīja uz lielākiem izdevumiem personāla un reklāmas nodaļās. Savu negatīvo pienesumu, protams, sniedza arī valūtas svārstības. Cenšoties mazināt izdevumus, pagājušajā nedēļā “Spotify” paziņoja, ka atlaidīs 600 strādājošo jeb 6% no kopējā darbaspēka. Šo lēmumu uzņēmums pamatoja ar ekonomiskas lejupslīdi, kas smagi ietekmē tieši tehnoloģiju jomas kompānijas.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    nanoozols
    02.02.2023 11:08

    3,17, nevis 317.

    davix
    02.02.2023 13:22

    Zaudējumi vai tomēr izdevumi? No kura brīža Personāla atalgojums tiek traktēts kā zaudējumi. Es ko palaidis garām?

    Kursors.lv
    02.02.2023 13:46
    Reply to  davix
    KKTK
    02.02.2023 14:26
    Reply to  davix

    Kaut kā tas ir jāapviļā maigāk, lai visu mārketinga nodaļu neatlaistu par bezdarbību vai neefektīvu līdzekļu šķērdēšanu (teiksim maksājot lāga muļķītim Roganam).

    Kursors.lv
    02.02.2023 16:09
    Reply to  KKTK

    Mhm, izskatās, ka Rogana pirkums bija dārgs un nejēdzīgs. Arī tāpēc, ka viņš paspēja ar saviem izteikumiem sataisīt šmuci tīri no PR skatu punkta raugoties.

    Valdis
    02.02.2023 17:46

    Rogans nodrošina vismaz kvalitatīvas sarunas ar dažādiem ekspertiem (un neekspertiem) no dažādām jomām un arī ar tiem, ko “mainstream” uzskata par nevēlamiem un bloķējamiem viedokļiem. Vismaz tiek iegūts alternatīvs viedoklis un izklaide, kas neiet “roku-rokā” ar mainstream sūdu, ko pašlaik izplata visi iespējamie lielie mediji un aktīvisti.

    Kursors.lv
    02.02.2023 17:52
    Reply to  Valdis

    Nevar. Rogans nevar nodrošināt kvalitatīvas sarunas. Šovu gan var veidot ar visādiem dīvaiņiem, jo pats arī nav tāds līdz galam normāls.

    kkā tā
    02.02.2023 20:41

    Domāju, ka tiem muļķīgajiem podakāstiem jābūt atsevišķi no mūzikas – man nu galīgi netīk tos uzturēt un neinteresē, kas tur muld. Gribi klausīties, piemaksā papildus 1$, negribi – nemaksā.
    Vienīgi būtu gatavs maksāt par glorijas podkāstu no cietuma.

    Reklāma