More
    Reklāma

    Arī “Spotify” ekonomisko izaicinājumu iespaidā atlaidīs daļu darbinieku

    Jaunākie raksti

    Ja vēl pērn bija novērojams, ka uzņēmumi aktīvi pieņem darbā jaunus darbiniekus, šogad situācija ir pavisam pretēja – lielās tehnoloģiju kompānijas viena pēc otras masveidā samazina darbaspēku. Jaunākā no tām ir “Spotify“, kas nedēļas sākumā paziņoja, ka atlaidīs 6% no sava globālā darbaspēka. Tā kā “Spotify” strādā teju 10 000 darbnieku, amats būtu jāpamet ap 600 cilvēkiem.

    Uzņēmuma izpilddirektors Daniels Eks (Daniel Ek) atklājis, ka darbinieku atlaišana esot daļa no “Spotify” pārstrukturēšanas aktivitātēm. Tā visa mērķis ir palielināt efektivitāti, samazināt izmaksas un paātrināt lēmumu pieņemšanu uzņēmumā. Paralēli tam no amata nolēmis aiziet arī “Spotify” satura un reklāmas nodaļas vadītājs Dovns Ostrovs, kurš veicinājis “Spotify” podkāstu biznesu un jūtas daļēji vainīgs par uzņēmuma attīstības lejupslīdi.

    Kā galveno iemeslu vajadzībai pārstrukturēt uzņēmumu Eks, protams, norāda uz globālās ekonomikas lejupslīdi. Līdzīgi kā citi vadītāji arī viņš pandēmijas sākumā aktīvi pieņēma darba jaunus darbiniekus un cerēja, ka briestošā krīze tik spēcīgi neietekmēs reklāmu biznesu. Eks pats atzīst, ka bijis pārāk ambiciozs un investējis pārāk daudz līdzekļu jomās, kur tas nebija tik vajadzīgs.

    Vienlaikus, ja paraugāmies plašāk, ne visi lielie tech giganti steidz rīkot masveida atlaišanu. Viens no tiem ir “Apple“, kas pagaidām turas pie plāna vienkārši palēnināt darbā pieņemšanas tempus.

    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma