Web Analytics
More
    Reklāma

    Izziņoti 2022. gada populārākie seriāli straumēšanas servisos

    Jaunākie raksti

    Video straumēšanas servisu popularitāte turpina augt, jo pagājušajā gadā sasniegts rekordliels straumēto stundu skaits, kā arī seriāls “Stranger Things” ir dominējis topā un ļāvis Netflix gozēties popularitātes gaismešos.

    2022. gada straumētākais seriāls ASV bijis tieši “Stranger Things”, kuram tika rādīta jau ceturtā sezona, skatītājiem ļaujot atgriezties 80. gadu kultūrā un sekot līdz visai aizraujošam fantastikas un šausmu sižetam. Šis seriāls pagājušajā gadā skatīts 52 miljardus minūšu, kas ir aptuveni 86.7 miljoni stundu, bet otrajā vietā seko seriāls “NCIS” ar 38.1 miljardu minūtēm. Tikmēr straumētākā filma ir bijusi multiplikācijas filma “Encanto”, kas pieejama Disney+ servisā. Kopumā topā dominē tiešī šī žanra filmas.

    Reklāma

    Netflix ir dominējis seriālu straumēšanā, jo populārāko 15 sarakstā atrodas desmit seriāli, ko raida Netflix, līdz ar to dominance ir visai nospiedoša. Otrajā vietā seko Disney+ un citi servisi. Tāpat netflix ir dominējis oriģināla satura pārraidīšanā, kur aizņēmis 13 vietas. Šī topa galvgalī arī atrodas seriāls “Stranger Things”. Vienīgo konkurenci oriģinālā satura straumēšanā sastādījis Prime Video ar seriāliem “The Boys” un “The Ring of Power”.

    Avots: Nielsen

    Kaut arī pandēmija ir beigusies un izskatās, ka esam atgriezušies ierastajā ritmā, tomēr tieši 2022. pārraidīto stundu skaits ir audzis par 27%, salīdzinot ar 2021. gadu, kas ir 19.4 miljonu gadu apmērā. Tas ir tikai runājot par Amerikas tirgu. Lielais pieaugums varētu būt saistīts tieši ar plašo oriģinālā satura piedāvājumu, skatītājiem priekšroku dodot šādam saturam nevis saviem TV kanālu abonementiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    30.01.2023 14:52

    Vismaz man, pēc rezultātiem skaidrs ir tas, ka šo straumēšanas servisu patērētāji ir pārsvarā bērni.

    Biteme
    30.01.2023 14:58
    Reply to  KKTK

    Nesaki ne pieci. Piemēram, kādam liekas, ka aifonu pēc gada uz jauno modeli maina tikai bērni, lai dabūtu ikonas ar apaļākiem stūriem, bet loģika saka priekšā, ka tie tomēr ir pieaugušie, bet bērni lielākoties dabū pieaugušo iepriekšējo aifonu.

    Last edited 1 year ago by Biteme
    Pēča
    30.01.2023 15:59
    Reply to  KKTK

    Ta pat kā jebkurš ‘vietējais’ straumēšanas serviss.. Paskaties topu pirmajā lapā tur dominē tikai multenes. Jo vecāki vienkarsi ieslēdz sīkajiem lai lūra, kamēr paši dara savas lietas un zin ka sīko var nepieskatīt vairs.

    Reklāma