Web Analytics
More
    Reklāma

    Tesla arī ASV un Eiropā būtiski samazina cenas

    Jaunākie raksti

    Elektroauto ražotājs Tesla gada pirmajās dienās būtiski samazināja savu automašīnu cenu Ķīnā, kas izsauca neapmierinātību no klientiem, kas auto iegādājās pirms gadumijas. Pēdējo dienu laikā elektroauto ražotājs tādu pašu soli spēris Eiropā un ASV – aģentūra Reuters ziņo, ka, piemēram, Vācijā Tesla Model Y cena samazināta par 17 procentiem, savukārt ASV pat par visiem 20 procentiem.

    Tesla vismaz ASV samazinājusi cenu arī Model S un Model X. “Nemierīga gada noslēgumā, kas bija pilns ar traucējumiem piegādes ķēdēs, esam sasnieguši daļēju situācijas normalizāciju inflācijā. Tas mums dod pārliecību, ka varam samazināt cenas arī saviem klientiem,” oficiālā paziņojumā Reuters teica Tesla pārstāvis Vācijā.

    2022. gada laikā Tesla vairākkārt palielināja auto cenas, taču tagad jaunās cenas ir pat zemākas kā pirms gada. Aplūkojot Tesla mājaslapas Latvijas sadaļu redzam, ka Model Y, kas tiek ražots Tesla rūpnīcā Berlīnē, pašā vienkāršākajā versijā šobrīd maksā 39 990 eiro bez PVN.

    Reuters uzrunātie analītiķi norāda, ka Tesla šādā veidā acīmredzami cenšas stimulēt pārdošanas apjomus Eiropā un ASV, kas ir divi no maksātspējīgākajiem reģioniem, kā arī šajās pasaules daļās gana tālu tikts ar elektrifikāciju. Autoražotājs aizvadītajā gadā sasniedza jaunus rekordus, pērn piegādājot 1,31 miljonu automašīnu, 405 tūkstošus no tiem pēdējā ceturksnī. Tiesa, 405 tūkstoši auto ir mazāk nekā tika prognozēts, turklāt Tesla akciju vērtība pēdējā gada laikā ļoti strauji samazinājusies. Tāpat ievērojami mazinājusies investoru ticība Īlonam Maskam Tesla vadītāja postenī, īpaši pēc tam, kad viņš pārņēma Twitter.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    15 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Elektriķis
    16.01.2023 09:26

    Ar cenām ir interesanti: rakstā redzamās cenas ir Latvijā, cenas Vācijā ir augstākas.

    AppleFan
    16.01.2023 09:37
    Reply to  Elektriķis

    Tas ir pilnīgi visiem auto ražotājiem visā pasaulē, kad cena katrā reģionā ir savādāka. Vācijā salīdzinot ar Latviju vienmēr ir bijušas dārgākas cenas. Vismaz VAG grupas automobiļiem noteikti.

    Čiekurs
    16.01.2023 10:16
    Reply to  AppleFan

    Es teiktu pilnīgi visiem man zināmajām TL līdzekļiem. Cits jautājums, uz kā rēķina?
    Esmu bijis rūpnīcā Vācijā, kur tehnikai uz konveijera klāt ir nozīmīte ar pasūtītāju un piegādes valsti. A priekš kam pie salikšanas vajag to zināt?

    Lauris
    16.01.2023 10:48
    Reply to  Čiekurs

    Jo mašīnas mēdz būt ar dažādu aprīkojuma līmeni un konfigurāciju? Es gribētu saņemt to, ko pasūtīju…

    Čiekurs
    16.01.2023 11:07
    Reply to  Lauris

    Valsts, Karl, jautājums ir par valsti. Esi taču dzirdējis sazvērnieku teoriju, ka Vācijā pārdotā prece ir kvalitatīvāka. Ir gadījumi, ka tā arī ir, taču autobūvē man gribētos ticēt, ka nē.

    Biteme
    16.01.2023 11:22
    Reply to  Čiekurs

    Teslas gadījumā runāt par kvalitāti var tikai cilvēki, kas nedomājot maksā piecīti par latti ar sojas pienu un uzskata to par labu pirkumu.

    Elektriķis
    16.01.2023 12:08
    Reply to  Biteme

    Atļaušos aizrādīt ka tas ir plaši izplatīts tautas stāstiņš. Ja “kvalitāte” ir kaudze podziņu un spīdīgas maliņas, tad jā, bet ja vajag uzticamu EV ar labu jaudu un nobraucamo attālumu, tad Tesla ir labs pirkums. Cita lieta ir servisa centra neesamība Latvijā.

    Skābene
    16.01.2023 14:08
    Reply to  Elektriķis

    Tauta stāsta visu ko, bet kādu vietu Tesla ieņem uzticamības un remonta izmaksu topos?

    Elektriķis
    16.01.2023 17:14
    Reply to  Skābene

    Man ir sava pieredze – tādēļ tautas viedoklis un topi mani nepārliecina. Tiesa gan, esmu redzējis Teslai arī tīri labus topu rezultātus.

    Krotow
    16.01.2023 14:19
    Reply to  Elektriķis

    Kaudzei pogu, starp citu, ir lielāka praktiskā lietoijamība kā vienam panelim konsoles vidū. Pieļauju ka glāstāmpaneļu atkarīgajiem to nesaprast, taču tā ir viņu problēma.

    Arča
    17.01.2023 06:16
    Reply to  Elektriķis

    Serviss teslām jau divus gadus ir Latvijā.

    Kursors.lv
    17.01.2023 07:31
    Reply to  Arča

    Oficiāls vēl nav. Bet, jā, sāk parādīties cilvēki, kas ir piešāvuši roku Teslu labošanā. Piemēram, Zigmārs no Grobiņas.

    Krotow
    16.01.2023 14:17
    Reply to  Čiekurs

    Tā nav sazvērnieku teorija. Ja dažādos reģionos vienai un tai pašai precei iekšā dažādas sastāvdaļas un tāpēc viena otra mūsu galā tirgotā pārtika ir pārsaldināts s*ds un veļas pulveris nemazgā, par to ož pa kilometru, ir labi?

    Dindāls
    16.01.2023 21:00

    Printeru un tinšu biznesa modelis, nekas vairāk.
    Nopērc Teslu kautvai pa puscenu, pēc tam uz tevi nopelna remontos.
    Aceraties?
    A: Baterijas dzeses štuceris.
    B: Kompja pārspīlētā logošanās, kā rezultātā nokāva eMMC, pēc garantijas laika beigām.

    Kaspars
    17.01.2023 12:35

    Kopumā laba ziņa ev pircējiem, ņemot vērā to, kā Tesla ir lielākais tirgus spēlētājs, tad cenām kopumā vajadzētu kristies.

    Reklāma