Grandiozā tehnoloģiju izstāde “CES 2023” jau paspējusi pārsteigt ar dažādiem unikāliem tehnoloģiju brīnumiem. Viens no tiem ir elektronikas ražotāja “Acer” radītais velosipēda galds “eKinekt BD 3”, kas ļaus vienlaikus gan pasportot, gan pastrādāt, gan uzlādēt ierīces.
Inovatīvā ierīce spēj pārvērst kinētisko enerģiju no pedāļu mīšanas elektrībā. Velosipēda galds aprīkots ar diviem USB Type-A portiem un vienu USB Type-C portu. Tādējādi, minot pedāļus un aktīvi sportojot, lietotājs var vienlaikus uzlādēt, piemēram, datoru un telefonu. “eKinekt BD 3” pieejami divi dažādi režīmi, ko var izvēlēties atkarībā no tā, vai ierīci gribi lietot kā rakstāmgaldu un strādāt vai izmantot kā velosipēdu un uzlādēt ierīces.
Būtiski, ka velosipēda galdam pieejama arī pavadošā lietotne, kas lietotājam dod iespēju sekot līdzi treniņu un padarītā progresam, sadedzinātajām kalorijām, saražotās enerģijas apjomam un citiem datiem. Saskaņā ar “Acer” teikto, vienu stundu ilga pastāvīga pedāļu mīšana var ģenerēt pat 75 vatu jaudu.
Norādīts, ka velosipēda galds “eKinekt BD 3” būs nopērkams par 999 USD un tirgū parādīsies no šī gada jūnija. Sākotnēji tas būs pieejams Ziemeļamerikā, vēlāk arī citās pasaules daļās, ieskaitot Eiropu.
Kā jau visiem parastajiem trenažieriem – pedāļi neergonomiski plati, sēdekļi neergonomiski plati un sviedrējoši. #izmetams
Lai skatītos ekrānā – ķermenim jābūt drīzāk vertikāli, nekā horizontāli. Tas nosaka beņķa platumu – jo šaurāks beņķis, jo vairāk liecamies uz priekšu, un otrādi. Pedāļu platums nepasliktina mīšanos, ilgstoši minot tas ir pat labāk. Nu un visbeidzot – šis taču nav velotrenažieris, uz kura atkārtot vai pārspēt peletona līderu rekordus, šis ir vienkārši galds-ģenerators ar pedāļiem uz kura tu nemīsies augšējās kardiozonās.
Manuprāt, tas ir tikai viens no eksperimentiem un diez vai revolucionāri mainīs ieradumus, kaut vai tādēļ ka vairumos gadījumu elektrību saražot un izkustēties efektīvāk un lētāk ir citos veidos.
> Pedāļu platums nepasliktina mīšanos, ilgstoši minot tas ir pat labāk.
Nepiekritīšu nekad, jo ir personīga pieredze un te būs arī pirmais links no googles: https://road.cc/content/feature/stance-width-cycling-what-you-need-know-285933
Tā arī bija jāraksta – q-faktors vai atstatums, nevis pedāļu platums) Par šo vispār nav nekādas jēgas diskutēt, tāpat kā par citām lietām kas ļoti atkarīgas no konkrētā cilvēka uzbūves, gurnu platuma, stājas defektiem, īpatnībām un ieradumiem.
Ne velti ir dažādi paņēmieni, kā regulēt pedāļu atstatumu – tiesa, palielināt ir vieglāk, nekā samazināt.
Kārtējais piektklasnieku raksts. Jaudu mēra vatos, bet enerģiju vatstundās, vai kilovstrtundās :facepalm:
Vismaz kaut kas, ko var nosaukt par jaunu tehnologiju.
Kas šajā ir jauns? piem. dinamomašīnai ir ~200 gadu.
Par pašu izpildījumu – iesaku noskatīties Black Mirror (2011) 2. epizodi..