Web Analytics
More
    Reklāma

    “Microsoft” plāno integrēt “ChatGPT” mākslīgā intelekta tehnoloģiju “Bing” meklētājā

    Jaunākie raksti

    Viens no risinājumiem, kas pērn radīja milzīgu interesi un būtiski ietekmēs daudzas jomas, ir uzņēmuma “OpenAI” radītais mākslīgā intelekta čatbots “ChatGPT”. Tas ir ļoti zinošs un var atbildēt gan uz dažādiem jautājumiem un diskutēt, gan dalīties ar ēdienu receptēm, uzrakstīt sacerējumus, dzeļojus, “Linkedin” ierakstus un pat programmēšanas kodu. Ņemot vērā “ChatGPT” spējas, “Microsoft” ir nolēmis to izmantot savā labā un integrēt “Bing” meklētājā, tādā veidā nopietni izaicinot “Google”.

    Izmantojot “ChatGPT” tehnoloģiju, “Bing” varētu sniegt cilvēciskākas, plašākas atbildes uz jautājumiem, nevis tikai saites uz mājaslapām. Gan “Google”, gan “Bing” jau šobrīd sniedz relevantas atbildes uz daudziem vaicājumiem, taču “Google” piedāvā plašāku informāciju par cilvēkiem, vietām, uzņēmumiem utt. “Microsoft” lēmums izmantot “ChatGPT” varētu palīdzēt “Bing” labāk konkurēt ar “Google Knowledge Graph”, kas ir sava veida zināšanu bāze, ko “Google” izmanto, lai sniegtu tūlītējas atbildes, kuras regulāri tiek atjaunotas.

    Reklāma

    Vienlaikus pietiekami daudz “ChatGPT” lietotāju norādījuši uz risinājuma trūkumiem, uzsverot, ka tas diezgan bieži sniedz aplamu informāciju. Arī “OpenAI” vadītājs Sems Altmans norādījis, ka nav pareizi šobrīd paļauties uz “ChatGPT” kā vienīgo un pareizo informācijas avotu. Tāpēc no “Microsoft” puses droši vien prātīgāk būtu sākt ar beta testēšanu un “ChatGPT” pakāpeniski integrēt “Bing”. “Microsoft” gan atklājis, ka jauno funkciju plāno palaist jau līdz marta beigām.

    Mākslīgais intelekts pavisam nopietni sāk pretendēt uz cilvēku darba aizstāšanu. Kas ir “ChatGPT” un ko tas piedāvā?

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma