Web Analytics
More
    Reklāma

    No 1. janvāra Hyundai Norvēģijā tirgos tikai elektroauto

    Jaunākie raksti

    Dienvidkorejas autoražotājs Hyundai paziņojis, ka no 1. janvāra Norvēģijā tas pārdos tikai elektroauto. Šāds lēmums, protams, nav nekāds pārsteigums un drīzāk ir likumsakarīgs – lielākā daļa Norvēģijā pārdoto auto jau ilgstoši ir elektroauto un bagātā Skandināvijas valsts ir tālu priekšā pārējai pasaulei pārejā uz elektroauto.

    Hyundai lieliski apzinās, ka šis lēmums neradīs būtisku triecienu pārdošanas apjomiem, turklāt ražotāja pārstāvji šajā valstī informē par lielu interesi Hyundai jaunākajā elektriskajā modelī IONIQ 6. “Mums ir liela ticība mūsu elektriskajiem modeļiem. Tagad esam iepazīstinājuši ar pilnīgi jauno IONIQ 6 un uzskatām, ka ir pienācis laiks pāriet tikai uz elektroauto tirdzniecību. IONIQ 5 un Kona Electric jau ilgstoši ieņēmuši pozīcijas kā vieni no pieprasītākajiem modeļiem, tāpēc esam pilnīgi pārliecināti, ka mūsu elektriskie modeļi būs veiksmīgi arī nākotnē,” saka Hyundai Norvēģijas pārstāvniecības izpilddirektors Tomass Rosvolds.

    Dienvidkorejas autoražotājs jau iepriekš spēris soļus elektrifikācijas virzienā tieši Norvēģijā – 2020. gadā Hyundai Norvēģijā sāka piedāvāt tikai uzlādējamas automašīnas, proti, vai nu plug-in hibrīdus, vai pilnvērtīgus elektroauto.

    Hyundai aprēķini liecina, ka 2022. gadā aptuveni 93% viņu pārdoto mašīnu Norvēģijā ir elektroauto, savukārt 2020. un 2021. gadā īpatsvars bija 90%. Šie statistikas skaitļi vēlreiz apliecina – tirgot mašīnas ar iekšdedzes dzinēju Norvēģijā gluži vienkārši vairs nebija vērts.

     

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Bats
    02.01.2023 12:37

    “Šie varētu būt mēs, bet Tu maksā” ir mīms, kas nāk prātā Norvēģijas sakarā. Patiesība noteikti ir pa vidu starp to, ka Norvēģija nav ne ar ko īpaša, vienkārši agrāk sākusi kustēt elektrifikācijas virzienā nekā citas valstis un to, ka Norvēģija ir izņēmums un tās modeli citās valstīs atkārtot nevar.
    Taču valsts vismaz elektroenerģijas pārvades infrastruktūras ziņā noteikti nav unikāla. Uzlādes staciju skaita pieaugums proporcionāls uzlādējamu auto skaitam.

    Reklāma