Web Analytics
More
    Reklāma

    Toyota janvārī plāno nākt klajā ar jauno elektroauto stratēģiju

    Jaunākie raksti

    Japāņu autoražotājs Toyota janvārī plāno prezentēt jauno elektroauto stratēģiju, kas definēs kompānijas biznesa modeli līdz 2026. gadam. Šādu informāciju izplatījis finanšu medijs Barron’s. Toyota kā viens no lielākajiem autoražotājiem pasaulē ir ievērojami atpalicis elektroauto izstrādē un viņu pirmais globālais elektroauto bz4X arī nav sagaidīts ar milzīgu sajūsmu un entuziasmu.

    Arvien biežāk izskan informācija, ka Toyota cenšas pārstrādāt savu stratēģiju, lai panāktu un konkurētu ar Tesla un citiem autoražotājiem elektriskajā segmentā. Izmaiņas skars Toyota piegādātājus, kuriem būs jāadaptējas jaunajām prasībām un vajadzībām.

    Toyota vadība ilgstoši bija pret elektroauto un ziņas no Vašingtonas liecina, ka Toyota aktīvi lobēja ūdeņradi kā nākamo posmu transporta sektora evolūcijā. Lai arī ūdeņraža automašīnas turpina attīstīt vēl vairāki ražotāji, šobrīd acīmredzamu virsroku ņēmuši ar akumulatoriem darbināmi elektroauto. Tiesa, vairāku lielu autoražotāju pārstāvji, piemēram, Stellantis un BMW ir norādījuši uz ļoti augstajām elektrifikācijas izmaksām, kā arī uz risku, kas rodas paļaujoties tikai uz vienu vienīgu tehnoloģiju, šajā gadījumā ar akumulatoriem darbināmiem elektroauto.

    Japāņu autoražotājs precīzi pirms gada negaidīti prezentēja veselu virkni elektrisku konceptu – daļa no tiem varētu nonākt ražošanā, taču tiek uzskatīts, ka daļu no tiem Toyota atstās vēstures mēslainē un tie nekad nenonāks sērijveida ražošanā. Jaunas elektroauto stratēģijas izstrāde lielā steigā zināmā mērā simbolizē Toyota sakāvi cīņā ar elektroauto.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma