Reklāma

Toyota ļoti negaidīti prezentē uzreiz 15 elektroauto modeļu konceptversijas

Jaunākie raksti

Izveidota bezmaksas tālmācības programma sabiedrības digitālo prasmju pilnveidei

Digitālā transformācija, e-pakalpojumi, jauno tehnoloģiju iespējas – mūsdienu realitāte ir aizraujoša, bet prasa arī atbilstošas prasmes. Vides aizsardzības un...

Latvijā sāks darbību pirmā TESLA automašīnu koplietošanas platforma

Apvienojoties jauniem uzņēmējiem, Latvijā izveidota pirmā TESLA automašīnu koplietošanas platforma OX DRIVE, kas savu darbību uzsāks šī gada 1....

Samsung piedāvā patērētājiem personalizēt sadzīves tehnikas ierīču dizainu un pielāgot funkcijas

Uzņēmums Samsung Electronics Co., Ltd. ir paplašinājis Bespoke sadzīves tehnikas ierīču  konceptu, ļaujot patērētājiem pielāgot un personalizēt vēl plašāku...

Eleport uzstāda pirmo elektroauto uzlādes staciju Jūrmalā

Elektroauto uzlādes tīkls Eleport uzstāda savu pirmo uzlādes staciju Jūrmalā. Jaunā uzlādes stacija nodrošina uzlādi diviem elektroauto vienlaicīgi un...

Hyundai un Kia birojos Vācijā veiktas kratīšanas aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem

Vācijas varasiestādes veikušas kratīšanas vairākos Hyundai un Kia birojos. Korejiešu autoražotāji tiek turēti aizdomās par krāpšanos ar dīzeļauto izmešiem...

Japāņu autobūves milža Toyota vadītājs Akio Tojoda ļoti negaidīti prezentējis 15 konceptauto uzņēmuma nākamajiem elektroauto, kas tiks ražoti gan ar Toyota, gan Lexus zīmolu. Starp prezentētājiem konceptiem atradīsim komerctransportu, apvidus auto un pat Lexus LFA superauto iespējamo mantinieku.

Tojoda vienlaikus prezentēja arī jaunu, nedaudz pārdrošu stratēģiju, kas paredz, ka abi zīmoli kopā ap 2030. gadu pārdos 3,5 miljonus bezizmešu auto ik gadu. “Mums jāsamazina kaitīgie izmeši cik vien daudz iespējams, to paveicot visīsākajā laikā. Piedāvāsim oglekļneitrālas mašīnas, kas izmanto tīru enerģiju,” stāsta autoražotāja galva.

Iepriekš Toyota 2030. gadā bija plānojuši pārdot ap diviem miljoniem bezizmešu mašīnu katru gadu. Šajā skaitlī ietilpst gan ar baterijām darbināmas mašīnas, proti, elektroauto, gan arī ūdeņraža auto. Šis mērķis ir līdzīgs tam, ko iecerējis sasniegt Daimler koncerns un arī citi autoražotāji, kuru ražošanas apjoms šobrīd ir daudz maz salīdzināms ar Toyota.

Autoražotājs visai šai lietai piegājis gana nopietni, par 3 miljardiem dolāru palielinot investīcijas bateriju izstrādē – tās tagad plānotas 13 miljardu dolāru apmērā. Daži nākotnes elektriskie modeļi būs bāzēti uz jau esošajiem modeļiem, piemēram, Hilux, taču lielākā daļa mašīnu būs radītas uz pilnīgi jaunas platformas, kas paredzēta tieši elektroauto.

Sīkākas detaļas par mašīnām pagaidām nav izpaustas, taču zināms tas, ka Lexus pēc 2030. gada pilnībā pāries tikai un vienīgi uz elektroauto. Pirmais

AvotsAutocar
Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene
15.12.2021 09:26

Kāpēc bildē ir 17 auto?

KKTK
15.12.2021 10:33
Reply to  Skābene

Varbūt tāpēc, ka krosoverus nesauc par auto? :D

Noris
15.12.2021 10:55
Reply to  KKTK

Tur ir vairāk kā 2 krosoveri. Kā arī vismaz divi ir Lexus. A ja būsim precīzāki, tad :”Toyota is ramping up its electric vehicle production schedule, vowing to release 30 electric vehicles by 2030 rather than just 15 EVs by 2025, as was previously promised. “

Koijota
15.12.2021 11:32

Man tikai šķiet vai raksts vienkārši nav pabeigts..?

Sīkākas detaļas par mašīnām pagaidām nav izpaustas, taču zināms tas, ka Lexus pēc 2030. gada pilnībā pāries tikai un vienīgi uz elektroauto. Pirmais

Kas ar to pirmais domāts?

Reklāma